AKTUALNOŚCI
2015-04-14
Big.Nine z oceną "super" wśród najlepszych hardtaili świata
„Bezkompromisowe przyspieszenie. Na zwrotnym Big.Nine można poczuć, jak ostro walczy się w Pucharze Świata o sekundy” – czytamy w teście magazynu „Bike” (nr 3/2015). Merida Big.Nine Team zyskała w nim maksymalną ocenę „super” wśród czołowych hardtaili świata.
„Dla najszybszych hardtaili na świecie, przeznaczonych do ścigania, nie istnieją żadne ograniczenia prędkości. Przetestowaliśmy dwanaście luksusowych wyścigówek” – czytamy we wstępie do testu magazynu „Bike” (nr 3/2015). Meridę reprezentował w nim model Big.Nine Team, ulubione narzędzie pracy Gunn-Rity Dahle Flesji, które pomogło jej odnieść wiele cennych zwycięstw. „Jeśli jakaś grupa zasłużyła na najwyższe oceny w teście »Bike«, to na pewno czołówka luksusowych hardtaili. Żadna inna kategoria nie wspina się tak łatwo, nie waży równie mało i nie jest równie rozrzutnie wyposażona” – pisze Stefan Loibl. Na najwyższą ocenę „super” zasłużyła w magazynie m.in. Merida Big.Nine Team. „Fani futbolu kupują buty swoich idoli, zwolennicy Formuły 1 wieszają flagi Ferrari. My, fani MTB, mamy wyjątkowy przywilej, bo możemy w skali 1:1 wziąć pod siodełko sprzęt profesjonalistów, taki jak replika teamowa Multivan Merida Biking Team” – czytamy w teście.
„Narzędzie pracy Gunn-Rity Dahle Flesji z zewnątrz nie kryje, że jego domena to najtrudniejsze trasy wyścigowe tego świata. Mostek odwrócony w dół wymusza na pilocie pochyloną, opływową pozycję. Podobnie jak w PŚ tu także z przodu znalazł się twardy SID, Maxxis dostarcza opony, a SRAM swoją najwyższą grupę” – pisze Stefan Loibl. „Bezkompromisowe przyspieszenie. Na zwrotnym Big.Nine można poczuć, jak ostro walczy się w Pucharze Świata o sekundy” – czytamy w podsumowaniu recenzji wyścigowego hardtaila.
Zapraszamy do zapoznania się ze specyfikacją i geometrią roweru, a także zastosowanymi w nim technologiami (kliknij).
„Dla najszybszych hardtaili na świecie, przeznaczonych do ścigania, nie istnieją żadne ograniczenia prędkości. Przetestowaliśmy dwanaście luksusowych wyścigówek” – czytamy we wstępie do testu magazynu „Bike” (nr 3/2015). Meridę reprezentował w nim model Big.Nine Team, ulubione narzędzie pracy Gunn-Rity Dahle Flesji, które pomogło jej odnieść wiele cennych zwycięstw. „Jeśli jakaś grupa zasłużyła na najwyższe oceny w teście »Bike«, to na pewno czołówka luksusowych hardtaili. Żadna inna kategoria nie wspina się tak łatwo, nie waży równie mało i nie jest równie rozrzutnie wyposażona” – pisze Stefan Loibl. Na najwyższą ocenę „super” zasłużyła w magazynie m.in. Merida Big.Nine Team. „Fani futbolu kupują buty swoich idoli, zwolennicy Formuły 1 wieszają flagi Ferrari. My, fani MTB, mamy wyjątkowy przywilej, bo możemy w skali 1:1 wziąć pod siodełko sprzęt profesjonalistów, taki jak replika teamowa Multivan Merida Biking Team” – czytamy w teście.
„Narzędzie pracy Gunn-Rity Dahle Flesji z zewnątrz nie kryje, że jego domena to najtrudniejsze trasy wyścigowe tego świata. Mostek odwrócony w dół wymusza na pilocie pochyloną, opływową pozycję. Podobnie jak w PŚ tu także z przodu znalazł się twardy SID, Maxxis dostarcza opony, a SRAM swoją najwyższą grupę” – pisze Stefan Loibl. „Bezkompromisowe przyspieszenie. Na zwrotnym Big.Nine można poczuć, jak ostro walczy się w Pucharze Świata o sekundy” – czytamy w podsumowaniu recenzji wyścigowego hardtaila.
Zapraszamy do zapoznania się ze specyfikacją i geometrią roweru, a także zastosowanymi w nim technologiami (kliknij).
Najnowsze