Przejdź na nową stronę
SCULTURA SUPERLITE LTD
KOLEKCJA 2017
KOŁA
700C

Specyfikacja

RAMA
RAMA
CARBON / Scultura CF5 superlite MC
ROZMIAR RAMY
S-50, S-M-52 [cm]
KOLOR
SILK UD CARBON -WHITE
WIDELEC
Scultura Mid Superlite
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
22
PRZERZUTKA |PRZÓD
Sram Red 22 -sc
PRZERZUTKA TYŁ
Sram Red 22
MANETKA PRZÓD
Sram Red
MANETKA TYŁ
Sram Red 22
MECHANIZM KORBOWY
THM Clavicula SE 50-34 -170/s; -172,5/SM
KASETA
Sram X1190 11-25
WAGA
WAGA (kg)
4.5
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
PIASTA PRZÓD
w zestawie
PIASTA TYŁ
w zestawie
OBRĘCZE
Tune Skyliner tubular
OPONA PRZÓD
Tufo Elite jet tubular
OPONA TYŁ
Tufo Elite jet tubular
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Sram Red
HAMULEC TYŁ
Shimano Dura Ace-direct
KIEROWNICA
AX 4200 Ergo -400/S;-420/SM
MOSTEK
AX RIGID 6-90/S;-100/SM
SIODŁO
Tune re4ormer
SZTYCA
AX DAEDALUS - straight 27,2
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

NANO MATRIX CARBON
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia. Daje to lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
BIO FIBER DAMPING COMPOUND
BIO FIBER DAMPING COMPOUND
Maksymalny komfort nawet przy zastosowaniu sztywnego tyłu oraz sztywnego widelca. Lniane biowłókna, wplecione w strukturę karbonu użytego do budowy górnych rur tylnego trójkąta i ramion widelca, pochłaniają drgania wysokiej częstotliwości.
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
FLEX STAY
FLEX STAY
Specjalne ukształtowanie rur tylnego trójkąta lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. To rozwiązanie zapewnia także optymalne przeniesienie siły pedałowania.
INTERNAL CABLE
INTERNAL CABLE
Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
CARBON FORK
CARBON FORK
Przedni widelec wykonany z kompozytu węglowego, w niektórych modelach w 100%. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
Di2 READY
DI2 READY
Rozwiązanie wprost z World Touru dla wszystkich miłośników nowinek technologicznych na szosie. Pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano, który charakteryzuje się dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do montażu tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii pod dolnymi rurami tylnego trójkąta bądź w sztycy.

Zobacz również

road race