REACTO 7000-E
KOLEKCJA 2017
KOŁA
700C

Specyfikacja

RAMA
RAMA
CARBON / Reacto CF3 direct
ROZMIAR RAMY
XS-47, S-50, S-M-52, M-L-54, L-56, XL-59 [cm]
KOLOR
MATT UD/RED
WIDELEC
Reacto Carbon pro-direct
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
22
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano Ultegra D Di2
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano Ultegra SS Di2
MANETKA PRZÓD
Shimano Ultegra Di2
MANETKA TYŁ
Shimano Ultegra Di2
MECHANIZM KORBOWY
Shimano Ultegra 52-36 [PF to 386]
KASETA
Shimano CS-5800-11 11-28
WAGA
WAGA (kg)
8
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
PIASTA PRZÓD
w zestawie
PIASTA TYŁ
w zestawie
OBRĘCZE
Fulcrum Quattro 35 special edition
OPONA PRZÓD
Continental Grand Sport Race 25 zwijana
OPONA TYŁ
Continental Grand Sport Race 25 zwijana
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Shimano Ultegra-direct
HAMULEC TYŁ
Shimano Ultegra-direct
KIEROWNICA
FSA Gossamer compact OS
MOSTEK
FSA Gossamer pro -6
SIODŁO
Prologo new Nago Evo T2.0
SZTYCA
Reacto carbon Race [Di2 ready]
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

NANO MATRIX CARBON
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia. Daje to lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
BIO FIBER DAMPING COMPOUND
BIO FIBER DAMPING COMPOUND
Maksymalny komfort nawet przy zastosowaniu sztywnego tyłu oraz sztywnego widelca. Lniane biowłókna, wplecione w strukturę karbonu użytego do budowy górnych rur tylnego trójkąta i ramion widelca, pochłaniają drgania wysokiej częstotliwości.
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
INTERNAL CABLE
INTERNAL CABLE
Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
CARBON FORK
CARBON FORK
Przedni widelec wykonany z kompozytu węglowego, w niektórych modelach w 100%. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
Di2 READY
DI2 READY
Rozwiązanie wprost z World Touru dla wszystkich miłośników nowinek technologicznych na szosie. Pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano, który charakteryzuje się dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do montażu tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii pod dolnymi rurami tylnego trójkąta bądź w sztycy.
FLIP FLOP HEAD
FLIP FLOP HEAD
Idealne dostosowanie efektywnego kąta podsiodłowego dzięki główce Flip Flop. Technologia ta pozwala na przyjęcie optymalnej pozycji na rowerze w zależności od uprawianej dyscypliny i preferencji kolarza. Dzięki temu najpełniej można wykorzystać wszystkie aerodynamiczne zalety REACTO oraz WARP TRI.
S-FLEX
S-FLEX
Opatentowana konstrukcja sztycy S-Flex, która wydatnie zwiększa komfort odczuwany na siodełku w rowerach REACTO, BIG.NINE i BIG. SEVEN. W aerodynamicznej sztycy REACTO dodatkowo zastosowano wkładkę elastomerową, która pomaga skutecznie pochłaniać nierówności terenu. We wszystkich jednak modelach konstrukcja sztycy S-Flex wydajnie poprawia komfort i oszczędza siły kolarza nawet na długich dystansach.
NACA FASTBACK PROFILE
NACA FASTBACK PROFILE
Specjalne profi le rur NACA Fastback w kształcie kropli ze ściętym tyłem. Do ich produkcji wykorzystano dane zebrane podczas niezliczonych godzin testów w tunelu aerodynamicznym. Efektem tych prac jest przede wszystkim konstrukcja dolnej rury, rury podsiodłowej i górnych rur tylnego trójkąta w REACTO oraz WARP TRI. Idealnie łączą one w sobie istotne parametry sztywności i aerodynamiki.
INTERNAL CLAMP
INTERNAL CLAMP
Specjalny zacisk sztycy, który pozwala uniknąć zawirowań powietrza wokół górnej części rury podsiodłowej, a tym samym poprawia aerodynamikę i oszczędza siły kolarza. Dzięki temu Internal Clamp jest czymś znacznie istotniejszym niż tylko atrakcją dla oka.

Zobacz również

road race