Przejdź na nową stronę
MATTS J24 TEAM-MD
KOLEKCJA 2017
KOŁA
24"

Specyfikacja

RAMA
RAMA
ALU / M24 lite disc
ROZMIAR RAMY
11"
KOLOR
MATT BLACK -WHITE/GREEN
WIDELEC
SR Suntour XCT HLO 63
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
8
PRZERZUTKA |PRZÓD
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano Acera-X 8
MANETKA PRZÓD
MANETKA TYŁ
Shimano Altus rapidfire 8
MECHANIZM KORBOWY
Single 32 152 DG
KASETA
Sunrace CS-8S 11-32
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
24"
PIASTA PRZÓD
Alloy Disc [24H]
PIASTA TYŁ
Alloy Disc [24H] cassette
OBRĘCZE
Merida Matts D [24H]
OPONA PRZÓD
Merida 24 1.95 KV 60
OPONA TYŁ
Merida 24 1.95 KV 60
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Promax MTD Mechaniczne 160
HAMULEC TYŁ
Promax MTD Mechaniczne 160
KIEROWNICA
Merida race OS Flat 580
MOSTEK
MERIDA pro OS 5
SIODŁO
Dakar kid 24
SZTYCA
MERIDA pro H SB15 27.2
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Technologia

TFS – TECHNO FORMING SYSTEM
TFS – TECHNO FORMING SYSTEM
Produkcja giętych rur ze stopu RaceLite 6061 metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
RACELITE 6061 ALUMINIUM
RACELITE 6061 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
INTERNAL CABLE
INTERNAL CABLE
Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
K-MOUNT DROP-OUT
K-MOUNT DROP-OUT
Haki kół pozwalające zamocować hamulec tarczowy oraz podpórkę przykręcaną na dwie śruby. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
LOCKOUT
LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
F-MOUNT
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.
C-MOUNT
C-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania bagażnika.

Zobacz również

junior