Przejdź na nową stronę
JULIET 7. 600
KOLEKCJA 2018
KOŁA
27,5"

Specyfikacja

RAMA
RAMA
ALU / Juliet Comp 7-Single
ROZMIAR RAMY
XS(13.5"), S(15"), M(17"), L(18.5")
KOLOR
RED (DARK RED)
WIDELEC
Manitou Machete Comp 27, sk.100mm, oś 15x100 tapered, blokada skoku
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
11
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano SLX Shadow
MANETKA TYŁ
Shimano SLX SL-M7000
MECHANIZM KORBOWY
Shimano SLX M7000 32
KASETA
Sunrace CSMX80.EA5R.OS0 11-50
WAGA
WAGA (kg)
11,9
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
27,5"
PIASTA PRZÓD
FoBearing Cen 15-100
PIASTA TYŁ
Shimano M4050 cen
OBRĘCZE
Merida Big 7 comp CC
OPONA PRZÓD
Maxxis Ikon 27.5 2.2 zwijana
OPONA TYŁ
Maxxis Ikon 27.5 2.2 zwijana
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Shimano M315
HAMULEC TYŁ
Shimano M315
KIEROWNICA
MERIDA Comp, szerokość 660mm, wznios 25°
MOSTEK
Merida Comp, średnica 31.8mm, +/- 15°
SIODŁO
Juliet Sport V
SZTYCA
MERIDA Comp SB12 27.2
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

INTERNAL CABLE ROUTING
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
DOWN TUBE EXIT
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
RACELITE 61 ALUMINIUM
RACELITE 61 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
TECHNO FORMING SYSTEM (TFS)
TECHNO FORMING SYSTEM (TFS)
Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Poprawia ona wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
SMOOTH WELDING
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
POST MOUNT DISC
POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie postmount pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów. Połączenie to jest mocne, obniża wagę całości i ułatwia ustawienie hamulca.
THROUGH AXLE 15-100
THROUGH AXLE 15-100
Osie thru-axle 15mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.
K-MOUNT DROP-OUT
K-MOUNT DROP-OUT
Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
C-MOUNT
C-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania bagażnika.
REMOTE LOCKOUT
REMOTE LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na kierownicy. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.

Zobacz również

hardtail