Przejdź na nową stronę
RACE 50
KOLEKCJA 2018
KOŁA
700C

Specyfikacja

RAMA
RAMA
ALU / Race Big Conoid
ROZMIAR RAMY
XXS, XS, S, S/M, M/L, L, XL
KOLOR
MATT BLACK (WHITE/RED)
WIDELEC
Road full carbon Race 1 1/8"-1,5", karbonowa rura sterowa
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
14
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano A070
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano A070
MANETKA PRZÓD
Shimano A070 Sti
MANETKA TYŁ
Shimano A070 Sti
MECHANIZM KORBOWY
Shimano A070 50-34
KASETA
Shimano CS-HG20 12-28
WAGA
WAGA (kg)
9,9
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
PIASTA PRZÓD
Alloy QR
PIASTA TYŁ
Alloy Cassette
OBRĘCZE
Road 20
OPONA PRZÓD
Kenda K1018 25 drut
OPONA TYŁ
Kenda K1018 25 drut
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
ROAD Dual Pivot
HAMULEC TYŁ
ROAD Dual Pivot
KIEROWNICA
Merida Anatomic Road OS
MOSTEK
MERIDA Comp OS -6
SIODŁO
Merida Race
SZTYCA
MERIDA Comp SB12 27.2mm
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Technologia

CARBON FORK
CARBON FORK
Przedni widelec wykonany w pełni z kompozytu węglowego. Karbonowe są nie tylko jego ramiona, ale także rura sterowa. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, precyzyjnym prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
RACELITE 61 ALUMINIUM
RACELITE 61 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
SMOOTH WELDING
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

Zobacz również

road race