Przejdź na nową stronę
ONE-TWENTY CARBON 2000-D
KOLEKCJA 2012

Specyfikacja

RAMA
RAMA
One-Twenty Carbon-D EG C-link
KOLOR
mat-Black/UD carbon [Green]
WIDELEC
Rock Shox Reba RL-15 DA 120 poplock
AMORTYZATOR TYŁ
FOX Float RP2 BSD
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
30s
PRZERZUTKA |PRZÓD
Sram XO/ XO-10
MANETKA P/T
Sram XO trigger
KORBA
Sram S2210 carbon 44-33-22 GXP
KASETA
Sram PG-1070 11-36
KOŁA
PIASTA P/T
attached
OPONA P/T
Schwalbe Racing Ralpf 2.25 Evo fold
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Avid Elixir 9 180
KIEROWNICA
FSA Afterburner Rise R15 680
MOSTEK
FSA SLK 6
SIODŁO
Prologo Scratch Pro T2.0
SZTYCA
FSA SLK SB0 31.6
PEDAŁY
Shimano M520
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

Structure Elements
STRUCTURE ELEMENTS
Rama karbonowa jest wykonana z kompaktowych elementów. Są one ze sobą sklejane – w zależności od rodzaju obciążenia – za pomocą wewnętrznych złączek albo metodą tube-to-tube (rura do rury). Dzięki temu rama jest możliwie jak najlżejsza i maksymalnie wytrzymała.
Double Chamber Technology
DOUBLE CHAMBER TECHNOLOGY
Wewnętrzne żebrowanie dzieli mocno obciążone rury z włókien węglowych na dwie osobne komory; poprawia to wytrzymałość na zginanie i uderzenia.
Nano Matrix Carbon
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej wiązanie, co daje nawet o 40% wyższą odporność na uderzenia.
EGG-Shape Headtube
EGG-SHAPE HEADTUBE
Owalna główka z na wpół zintegrowanymi łożyskami i większymi wymiarami pośrodku rury. Wpływa to na większą  sztywność główki.
Lock out
LOCK OUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
Remote Lockout
REMOTE LOCKOUT
Urządzenie blokujące zawieszenie (widelec i/lub amortyzator tylny) po przełączeniu dźwigni zamontowanej na kierownicy.
FRONT/ REAR TRAVEL SUSPENSION 120/120
FRONT/ REAR TRAVEL SUSPENSION 120/120
Oznaczenie maksymalnego skoku widelca i tylnego koła w rowerach z pełnym zawieszeniem.
M.O.R.E.
M.O.R.E.
Konstrukcja zawieszenia z pełną amortyzacją, która pozwala na uniezależnienie kinematyki zawieszenia od rozmiaru ramy (Merida Optimized Ride Engineering).

Zobacz również

mtb suspension