Przejdź na nową stronę
ONE-TWENTY 1200-D
KOLEKCJA 2012

Specyfikacja

RAMA
RAMA
One-Twenty Pro-D-Single BC A-Link
KOLOR
mat-Blue [white]
WIDELEC
DT Swiss XRM 120 taper remote
AMORTYZATOR TYŁ
DT M210 50 ABS lockout
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
30s
PRZERZUTKA |PRZÓD
Sram X9/ X9-10
MANETKA P/T
Sram X9 trigger
KORBA
Sram X.9 44-33-22 GXP
KASETA
Sram PG-1030 11-36
KOŁA
PIASTA P/T
Sram M406 disc
OBRĘCZE
Merida XCD Lite
OPONA P/T
Schwalbe Racing Ralpf 2.25 Performance fold
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Magura MT4 180
KIEROWNICA
MERIDA pro OS 680 R15
MOSTEK
MERIDA pro OS 6
SIODŁO
Prologo Phorma Male
SZTYCA
MERIDA pro 2 SB15 31.6
PEDAŁY
Shimano M520
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

Prolite 66 Triple Butted Aluminium
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop MERIDY wykonany z odpornego aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Zapewnia optymalny stosunek sztywności do masy.
HFS Hydro Forming System
HFS HYDRO FORMING SYSTEM
Produkcja trójwymiarowo giętych rur ze stopu Prolite 66 za pomocą „hyrdroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz).
Smooth welding
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania - ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu.
Lock out
LOCK OUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
Remote Lockout
REMOTE LOCKOUT
Urządzenie blokujące zawieszenie (widelec i/lub amortyzator tylny) po przełączeniu dźwigni zamontowanej na kierownicy.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania.
FRONT/ REAR TRAVEL SUSPENSION 120/120
FRONT/ REAR TRAVEL SUSPENSION 120/120
Oznaczenie maksymalnego skoku widelca i tylnego koła w rowerach z pełnym zawieszeniem.
M.O.R.E.
M.O.R.E.
Konstrukcja zawieszenia z pełną amortyzacją, która pozwala na uniezależnienie kinematyki zawieszenia od rozmiaru ramy (Merida Optimized Ride Engineering).
POST-MOUNT DISC
POST-MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie post-mount. Pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów.

Zobacz również

mtb suspension