Przejdź na nową stronę
Ninety-Nine Carbon Team-D
KOLEKCJA 2013
KOŁA
26"

Specyfikacja

RAMA
RAMA
99 carbon superlite-D BB30
ROZMIAR RAMY
18"-20"
KOLOR
UD carbon (team)
WIDELEC
Rock Shox SID XX 100 X-lock MMX left Taper
AMORTYZATOR TYŁ
Rock Shox Monarch XX X-lock MMX right
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
20
MANETKA P/T
Sram XX 2/ 10
KORBA
Sram XX 42-28 BB30
KASETA
Sram XX 11-36
ŁAŃCUCH
KMC X10 10s
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
26"
PIASTA P/T
DT Swiss 240s cen
OBRĘCZE
Alex XCR Supercom
SZPRYCHY
PSR 2.0-1.8-2.0 White/Black Nipple
DĘTKI
Superlite
OPONA P/T
Maxxis Aspen Exception 2.1
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Sram XX 180/160
KIEROWNICA
PRC Team Rise bar 680 R15
MOSTEK
PRC Team OS 7
SIODŁO
Selle Italia SLR Monolink
SZTYCA
PRC monolink carbon superlite 27.2
PEDAŁY
NO
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

Structure Elements
STRUCTURE ELEMENTS
Rama karbonowa jest wykonana z kompaktowych elementów. Są one ze sobą sklejane – w zależności od rodzaju obciążenia – za pomocą wewnętrznych złączek albo metodą tube-to-tube (rura do rury). Dzięki temu rama jest możliwie jak najlżejsza i maksymalnie wytrzymała.
Double Chamber Technology
DOUBLE CHAMBER TECHNOLOGY
Wewnętrzne żebrowanie dzieli mocno obciążone rury z włókien węglowych na dwie osobne komory; poprawia to wytrzymałość na zginanie i uderzenia.
Nano Matrix Carbon
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej wiązanie, co daje nawet o 40% wyższą odporność na uderzenia.
Internal cable
INTERNAL CABLE
Linka tylnego hamulca biegnie wewnątrz rury górnej – w niektórych modelach linka przerzutki biegnie w rurze dolnej. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
Remote Lockout
REMOTE LOCKOUT
Urządzenie blokujące zawieszenie (widelec i/lub amortyzator tylny) po przełączeniu dźwigni zamontowanej na kierownicy.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania.
2x10
2X10
2x10 MTB - napęd wyścigowy. Zredukowany zakres zmiany przełożeń przedniej przerzutki. Zwiększona efektywność doboru przełożen oraz oszczędność energii. Zmniejszone ryzyko "wciągnięcia" łańcucha między tarczę a ramę.
M.O.R.E.
M.O.R.E.
Konstrukcja zawieszenia z pełną amortyzacją, która pozwala na uniezależnienie kinematyki zawieszenia od rozmiaru ramy (Merida Optimized Ride Engineering).
POST-MOUNT DISC
POST-MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie post-mount. Pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów.

Zobacz również

mtb suspension