Przejdź na nową stronę
SPEEDER 200-V
KOLEKCJA 2015
KOŁA
700C

Specyfikacja

RAMA
RAMA
Speeder ride BC-D-Single (ALU)
ROZMIAR RAMY
47 cm, 50 cm, 52 cm, 54 cm, 56 cm, 59 cm
KOLOR
WHITE (BLACK/RED)
WIDELEC
Speeder BC straight V (ALU)
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
27
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano M371 48
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano TIAGRA GS
MANETKA P/T
Shimano Altus rapidfire
KORBA
SR NCX 48A-38-28 CG
KASETA
Sunrace CS-9S 11-28
ŁAŃCUCH
KMC M99-9s
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
PIASTA P/T
OV alloy/OV cassette
OBRĘCZE
Merida comp 20 pair
SZPRYCHY
Black stainless
DĘTKI
Ultralite
OPONA P/T
Maxxis Detonator 700x32 60TPI
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Tektro Auriga hydraulic 160
KIEROWNICA
MERIDA comp OS 600 Flat
MOSTEK
MERIDA Comp OS 6
SIODŁO
Merida Sport 5
SZTYCA
MERIDA road comp SB12 31.6
PEDAŁY
XC pro alloy
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

TFS – TECHNO FORMING SYSTEM
TFS – TECHNO FORMING SYSTEM
Produkcja giętych rur ze stopu RaceLite 6061 metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
SMOOTH WELDING
SMOOTH WELDING
Wygładzanie niektórych spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
INTERNAL CABLE
INTERNAL CABLE
Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop MERIDY wykonany z odpornego aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

Zobacz również

road