Przejdź na nową stronę

CHARAKTERYSTYKA MODELI

BIG.SEVEN – zwinny i zadziorny

BIG.SEVEN
zwinny i zadziorny

Wyższość kół 27,5” nad kołami 26” nie podlega już d yskusji. BIG.SEVEN pomaga maksymalnie wykorzystać zalety rozmiaru, który zdobył zaufanie wielu rowerzystów na świecie. Nasz hardtail czerpie ze sprawdzonych rozwiązań zastosowanych w MERIDZIE BIG.NINE. Oba rowery łączy ten sam kształt ramy i mnóstwo szczegółowych rozwiązań.
27,5”, CZYLI ZŁOTY ŚRODEK

Koło 27,5” daje większy komfort, zauważalnie lepszą trakcję oraz płynniejszą jazdę po kamieniach i korzeniach w porównaniu z kołem 26”. Równie ważna jest waga koła. BIG.SEVEN łączy w sobie to, co najlepsze w dwóch pozostałych rozmiarach: jeździ płynniej niż rower z kołami 26” i zyskuje nad rowerem 29” dzięki niższej wadze koła.

NOWA RAMA BIG.SEVEN SPEED

Przed sezonem 2018 odświeżyliśmy ramę BIG.SEVEN TFS, tym razem całkowicie przeprojektowaliśmy ramę SPEED. Smukłe rury dają nie tylko nowy wygląd, ale także łagodniejszą geometrię z krótszą górną rurą i wyższą główką ramy. Zmianom w geometrii towarzyszy również nowe mocowanie hamulca w tylnym trójkącie i dodatkowe udogodnienia: stopka i mocowania błotników.

WYTRZYMAŁOŚĆ I NISKA WAGA

Ramę BIG.SEVEN tworzymy z niezwykle lekkiego i mocnego stopu aluminium 6061. Poddajemy go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury. Rama jest zaprojektowana z myślą o kołach 27” i jak najlepiej wykorzystuje zalety tego rozmiaru.

 
WEWNĘTRZNE PROWADZENIE PRZEWODÓW

Wszystkie modele BIG.SEVEN aż do wersji 100 mają wewnętrznie prowadzone przewody. Dzięki temu rozwiązaniu zyskuje nie tylko wygląd roweru, chroni ono także przewody przed zabrudzeniem i wilgocią.

GOTOWY NA REGULOWANĄ SZTYCĘ

Wszystkie modele BIG.SEVEN aż do wersji 100 włącznie mają 30,9-mm sztycę i większą powierzchnię połączenia w okolicach rury górnej i podsiodłowej. Pozwala to zamontować w rowerze regulowaną sztycę, coraz popularniejszą w świecie hardtaili.