Przejdź na nową stronę
CROSSWAY URBAN XT-EDITION
KOLEKCJA 2016
KOŁA
700C

Specyfikacja

RAMA
RAMA
Crossway Urban TFS-D-Single
ROZMIAR RAMY
46 cm, 48 cm, 52 cm, 55 cm
KOLOR
SILK BLACK (RED)
WIDELEC
CC Carbon disc 15
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
20
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano XT double
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano XT Shadow
MANETKA P/T
Shimano XT-i
KORBA
Shimano XT 38-24
KASETA
Shimano CS-HG500-10 11-34
ŁAŃCUCH
KMC X10
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
PIASTA P/T
Centerlock-15 fix Track/cassette Track
OBRĘCZE
Merida comp Pro D
SZPRYCHY
Black stainless
DĘTKI
Ultralite
OPONA P/T
Maxxis Overdrive 37 kevlar ref
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Shimano M506 160 cen
KIEROWNICA
Merida pro OS 660 R12
MOSTEK
Merida pro OS 17
SIODŁO
Crossway comfort pro
SZTYCA
Merida pro H SB15 27.2
PEDAŁY
Comfort Alloy triple
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

TFS – TECHNO FORMING SYSTEM
TFS – TECHNO FORMING SYSTEM
Produkcja giętych rur ze stopu RaceLite 6061 metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
SMOOTH WELDING
SMOOTH WELDING
Wygładzanie niektórych spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
INTERNAL CABLE
INTERNAL CABLE
Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop MERIDY wykonany z odpornego aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

Zobacz również

trekking