CROSSWAY 500
KOLEKCJA 2017
KOŁA
700C

Specyfikacja

RAMA
RAMA
ALU / Crossway TFS-D-Single
ROZMIAR RAMY
46, 48, 52, 55, 58 [cm]
KOLOR
MATT BLACK -BLUE/GREY
WIDELEC
SR Suntour NCX D-RL 63
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
30
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano Deore-48
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano XT-T
MANETKA PRZÓD
Shimano Deore
MANETKA TYŁ
Shimano Deore
MECHANIZM KORBOWY
FSA Alfa drive 48-36-26 CG
KASETA
Shimano CS-HG500-10 11-34
WAGA
WAGA (kg)
13.1
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
PIASTA PRZÓD
Shimano Centerlock
PIASTA TYŁ
Shimano Centerlock
OBRĘCZE
Merida comp D
OPONA PRZÓD
Maxxis Overdrive II 40 kevlar ref
OPONA TYŁ
Maxxis Overdrive II 40 kevlar ref
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Shimano M315 160 cen
HAMULEC TYŁ
Shimano M315 160 cen
KIEROWNICA
MERIDA comp OS 660 R25
MOSTEK
MERIDA Expert OS 5
SIODŁO
Crossway comfort
SZTYCA
MERIDA Expert SB15 27.2
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

TFS – TECHNO FORMING SYSTEM
TFS – TECHNO FORMING SYSTEM
Produkcja giętych rur ze stopu RaceLite 6061 metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
RACELITE 6061 ALUMINIUM
RACELITE 6061 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
SMOOTH WELDING
SMOOTH WELDING
Wygładzanie niektórych spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
K-MOUNT DROP-OUT
K-MOUNT DROP-OUT
Haki kół pozwalające zamocować hamulec tarczowy oraz podpórkę przykręcaną na dwie śruby. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
LOCKOUT
LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
F-MOUNT
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.
C-MOUNT
C-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania bagażnika.

Zobacz również

trekking