Przejdź na nową stronę
BIG NINE CARBON 3000-D
KOLEKCJA 2012

Specyfikacja

RAMA
RAMA
Big Nine carbon pro
KOLOR
White-UD carbon [Red]
WIDELEC
FOX F32Fit 29er RLC 100 taper 15
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
30S
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano XT direct/ XT-10
MANETKA P/T
Shimano Deore XT Rapidfire
KORBA
Shimano XT 42-32-24
KASETA
Shimano CS-HG81-10 11-36
KOŁA
PIASTA P/T
attached
OBRĘCZE
Fulcrum Red Power 29XL F15-R12
OPONA P/T
Schwalbe Racing Ralph Evo 29 2.25 fold
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Shimano XT-Fin 180
KIEROWNICA
FSA AFTERBURNER FLAT 670
MOSTEK
FSA SLK -6
SIODŁO
Selle Italia SL XC M
SZTYCA
PRC Double carbon superlite 27.2
PEDAŁY
Shimano M520
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

Structure Elements
STRUCTURE ELEMENTS
Rama karbonowa jest wykonana z kompaktowych elementów. Są one ze sobą sklejane – w zależności od rodzaju obciążenia – za pomocą wewnętrznych złączek albo metodą tube-to-tube (rura do rury). Dzięki temu rama jest możliwie jak najlżejsza i maksymalnie wytrzymała.
Double Chamber Technology
DOUBLE CHAMBER TECHNOLOGY
Wewnętrzne żebrowanie dzieli mocno obciążone rury z włókien węglowych na dwie osobne komory; poprawia to wytrzymałość na zginanie i uderzenia.
Nano Matrix Carbon
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej wiązanie, co daje nawet o 40% wyższą odporność na uderzenia.
Flex-stay
FLEX-STAY
Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. To rozwiązanie zapewnia także optymalne przeniesienie siły pedałowania.
Lock out
LOCK OUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania.
FORK TRAVEL HARDTAIL 100
FORK TRAVEL HARDTAIL 100
Oznaczenie maksymalnego skoku amortyzatora w rowerach z amortyzowanym widelcem.
12-142 THRU- AXLE
12-142 THRU- AXLE
12-mm oś „thru-axle” o długości 142 mm zapewnia większą sztywność i niezmienne położenie tarczy hamulcowej, pozwala wypiąć koło bez użycia narzędzi.
POST-MOUNT DISC
POST-MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie post-mount. Pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów.

Zobacz również

hardtail