Przejdź na nową stronę
One-Twenty 300-D
KOLEKCJA 2013
KOŁA
26"

Specyfikacja

RAMA
RAMA
One-Twenty comp-D BC A-Link
ROZMIAR RAMY
16"-18"-20"-22"
KOLOR
matt dark sil/black (white)
WIDELEC
Manitou Match comp 130 taper
AMORTYZATOR TYŁ
X-Fusion O2RL
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
27
MANETKA P/T
Shimano SL-M430 3/ 9
KORBA
Shimano M430 octa 44-32-22 CG
KASETA
Shimano CS-HG20-9 11-34
ŁAŃCUCH
KMC Z99 9s
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
26"
PIASTA P/T
Disc-F Alloy/ Shimano M475 disc
OBRĘCZE
MERIDA comp D
SZPRYCHY
Black stainless
DĘTKI
Ultralite
OPONA P/T
MERIDA Trail 2.25 fold
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Tektro Draco 180/ 160
KIEROWNICA
MERIDA pro OS 680 R15
MOSTEK
MERIDA comp 1 OS 10
SIODŁO
MERIDA Sport
SZTYCA
MERIDA comp SB12 31.6
PEDAŁY
Alloy wide
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

Prolite 66 Triple Butted Aluminium
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop MERIDY wykonany z odpornego aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Zapewnia optymalny stosunek sztywności do masy.
HFS Hydro Forming System
HFS HYDRO FORMING SYSTEM
Produkcja trójwymiarowo giętych rur ze stopu Prolite 66 za pomocą „hyrdroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz).
Lock out
LOCK OUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania.
FRONT/ REAR TRAVEL SUSPENSION 120/120
FRONT/ REAR TRAVEL SUSPENSION 120/120
Oznaczenie maksymalnego skoku widelca i tylnego koła w rowerach z pełnym zawieszeniem.
M.O.R.E.
M.O.R.E.
Konstrukcja zawieszenia z pełną amortyzacją, która pozwala na uniezależnienie kinematyki zawieszenia od rozmiaru ramy (Merida Optimized Ride Engineering).
POST-MOUNT DISC
POST-MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie post-mount. Pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów.

Zobacz również

mtb suspension