Przejdź na nową stronę
Big Nine carbon Team-D
KOLEKCJA 2013
KOŁA
29"

Specyfikacja

RAMA
RAMA
Big Nine carbon superlite R12 BB30
ROZMIAR RAMY
17"-19"
KOLOR
UD carbon (team green)
WIDELEC
DT Swiss XMM 100-29 TS remote taper
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
20
MANETKA P/T
Sram XX 2/ 10
KORBA
Sram XO carbon 38-24 BB30
KASETA
Sram XX 11-36
ŁAŃCUCH
KMC X10SL 10s
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
29"
PIASTA P/T
DT Swiss 240S cen/ 240S-12 cen
OBRĘCZE
Alex XCR 29 Supercom
SZPRYCHY
PSR 2.0-1.8-2.0 White/Black Nipple
DĘTKI
Superlite-29
OPONA P/T
Maxxis Aspen 29er Exception 2.1
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Sram XX 180
KIEROWNICA
PRC Team Flatbar 660
MOSTEK
PRC Team OS -17
SIODŁO
Selle Italia SLR Monolink
SZTYCA
PRC monolink carbon superlite 27.2
PEDAŁY
NO
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

Structure Elements
STRUCTURE ELEMENTS
Rama karbonowa jest wykonana z kompaktowych elementów. Są one ze sobą sklejane – w zależności od rodzaju obciążenia – za pomocą wewnętrznych złączek albo metodą tube-to-tube (rura do rury). Dzięki temu rama jest możliwie jak najlżejsza i maksymalnie wytrzymała.
Double Chamber Technology
DOUBLE CHAMBER TECHNOLOGY
Wewnętrzne żebrowanie dzieli mocno obciążone rury z włókien węglowych na dwie osobne komory; poprawia to wytrzymałość na zginanie i uderzenia.
Nano Matrix Carbon
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej wiązanie, co daje nawet o 40% wyższą odporność na uderzenia.
Flex-stay
FLEX-STAY
Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. To rozwiązanie zapewnia także optymalne przeniesienie siły pedałowania.
Remote Lockout
REMOTE LOCKOUT
Urządzenie blokujące zawieszenie (widelec i/lub amortyzator tylny) po przełączeniu dźwigni zamontowanej na kierownicy.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania.
FORK TRAVEL HARDTAIL 100
FORK TRAVEL HARDTAIL 100
Oznaczenie maksymalnego skoku amortyzatora w rowerach z amortyzowanym widelcem.
12-142 THRU- AXLE
12-142 THRU- AXLE
12-mm oś „thru-axle” o długości 142 mm zapewnia większą sztywność i niezmienne położenie tarczy hamulcowej, pozwala wypiąć koło bez użycia narzędzi.
POST-MOUNT DISC
POST-MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie post-mount. Pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów.
Flax Bio Fiber Damping Compound
FLAX BIO FIBER DAMPING COMPOUND
Maksymalny komfort nawet przy zastosowaniu sztywnego tyłu oraz sztywnego widelca. Biowłókna lniane wplecione w strukturę karbonu użytego do budowy górnych rur tylnego trójkąta i ramion widelca pochłaniają drgania wysokiej częstotliwości.

Zobacz również

hardtail