Przejdź na nową stronę
CROSSWAY 500
KOLEKCJA 2015
KOŁA
700C

Specyfikacja

RAMA
RAMA
Crossway TFS-D-Single (ALU)
ROZMIAR RAMY
41 cm, 44 cm, 46 cm, 48 cm, 52 cm, 55 cm, 58 cm
KOLOR
MATT BLACK (BLUE/ANTHRACITE)
WIDELEC
SR NCX lite D-RL, skok 63 mm
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
30
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano Deore-48
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano XT-T
MANETKA P/T
Shimano Deore
KORBA
SR XCR-10 48A-36-26 CG
KASETA
Shimano CS-HG62-10S 11-34
ŁAŃCUCH
KMC Z10-10s
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
PIASTA P/T
Formula Disc/Formula disc cassette
OBRĘCZE
Merida comp D
SZPRYCHY
Black/Black+White stainless
DĘTKI
Ultralite
OPONA P/T
Merida Speed Lite 700x40 KV
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Tektro Auriga-T hydraulic 160
KIEROWNICA
MERIDA comp OS 620 R25
MOSTEK
Adjustable pro OS A-Head
SIODŁO
Cross Sport
SZTYCA
Suspension One D 27.2
PEDAŁY
Comfort Alloy triple
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

TFS – TECHNO FORMING SYSTEM
TFS – TECHNO FORMING SYSTEM
Produkcja giętych rur ze stopu RaceLite 6061 metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
RACELITE 6061 ALUMINIUM
RACELITE 6061 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
SMOOTH WELDING
SMOOTH WELDING
Wygładzanie niektórych spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
K-MOUNT DROP-OUT
K-MOUNT DROP-OUT
Haki kół pozwalające zamocować hamulec tarczowy oraz podpórkę przykręcaną na dwie śruby. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
REMOTE LOCKOUT
REMOTE LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na kierownicy. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.

Zobacz również

cross