Przejdź na nową stronę
ONE-SIXTY 7. 900
KOLEKCJA 2016
KOŁA
27,5"

Specyfikacja

RAMA
RAMA
One-Sixty-D-Single [27] BSC VPP A-Link R12
ROZMIAR RAMY
M, L
KOLOR
BLUE/YELLOW (BLACK)
WIDELEC
FOX 36 FLOAT Performance Elite
AMORTYZATOR TYŁ
Rock Shox Monarch RC3 plus
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
11
PRZERZUTKA |PRZÓD
-
PRZERZUTKA TYŁ
SRAM XO1 11s
MANETKA P/T
-/SRAM SL TRIGGER X1 11SPD
KORBA
SRAM X1 1400 32T
KASETA
XG 1175 10-42
ŁAŃCUCH
SRAM PCX1
WAGA
WAGA (kg)
14,5
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
27,5"
PIASTA P/T
SRAM MTH 716 100x15/746 XD 12x142
OBRĘCZE
SunRingle Helix TR27 valve+sealing
SZPRYCHY
Black stainless
DĘTKI
Ultralite-27.5
OPONA P/T
Schwalbe Magic Marry 2.35 TSC 27/Hans Dampf 2.35 TSC 27
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
SRAM Guide R 200/Guide R 180
KIEROWNICA
FSA Grid 760
MOSTEK
FSA Grid 35
SIODŁO
Prologo Nago Evo X15
SZTYCA
Rock Shox Reverb Stealth 31.6
PEDAŁY
-
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

SMOOTH WELDING
SMOOTH WELDING
Wygładzanie niektórych spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
INTERNAL CABLE
INTERNAL CABLE
Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
POST MOUNT DISC
POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie post-mount. Pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów. Dzięki temu rozwiązaniu hamulec może być lżejszy i łatwiejszy w ustawieniu.
HFS – HYDRO FORMING SYSTEM
HFS – HYDRO FORMING SYSTEM
Produkcja trójwymiarowo giętych rur ze stopu Prolite 66 za pomocą „hydroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz). Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop MERIDY wykonany z odpornego aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
VPK
VPK
Zawieszenie VPK (Virtual Pivot Kinematics – kinematyka wirtualnej osi): autorski projekt MERIDY tylnego zawieszenia z wirtualnym punktem obrotu. Zapewnia wyjątkową czułość i maksymalną neutralność napędu. Zawieszenie jest w pełni aktywne nawet podczas mocnego hamowania, a także ogranicza do minimum „bujanie” podczas pedałowania.
REMOTE LOCKOUT
REMOTE LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na kierownicy. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
DOUBLE STOP
DOUBLE STOP
Tylne zawieszenie często powoduje problemy z linką przerzutek (np. zapętlenie, ścieranie/tarcie, niepożądane zmiany przełożeń), które powstają w związku z jego pracą. Dzięki podwójnemu oporowi poprzez specjalne rękawy (Double Stop) MERIDA utrzymuje pożądaną długość przewodu bez zmian.
DOWN TUBE EXIT
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki (Down Tube Exit) ułatwia obsługę przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury.
12-142 THRU-AXLE
12-142 THRU-AXLE
12-mm oś thru-axle w tylnym kole daje wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewnia też niezmienne położenie tarczy hamulcowej i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick-release, pozycja koła jest tu zawsze niezmienna.
15-100 THRU-AXLE
15-100 THRU-AXLE
15-mm oś thru-axle w przednim kole daje wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną zapewnia też niezmienne położenie tarczy hamulcowej i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick-release, pozycja koła jest tu zawsze niezmienna.

Zobacz również

full suspension