Przejdź na nową stronę
NINETY-SIX 9. 600/7. 600
KOLEKCJA 2016
KOŁA
27,5" (S, M), 29" (M, L, XL)

Specyfikacja

RAMA
RAMA
Ninety-Six Lite-D-single BC R12
ROZMIAR RAMY
S (27,5"), M (27,5"), M (29"), L (29"), XL (29")
KOLOR
MATT BLACK (BLUE/LIME)
WIDELEC
RockShox Recon Silver TK Air 15QR Tapered 100 remote
AMORTYZATOR TYŁ
RockShox Monarch RL
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
20
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano Deore sideswing
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano SLX GS Shadow+
MANETKA P/T
Shimano Deore
KORBA
Shimano M627: 38-24 (27,5")/36-22 (29")
KASETA
Shimano CS-HG50-10 11-36
ŁAŃCUCH
KMC X10
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
27,5" (S, M), 29" (M, L, XL)
PIASTA P/T
Formula Centerlock-15/Centerlock-12
OBRĘCZE
Merida Big Nine pro D
SZPRYCHY
Black stainless
DĘTKI
Ultralite
OPONA P/T
Maxxis Ikon 2.2 fold
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Shimano M506 180 cen/160 cen
KIEROWNICA
Merida pro OS 720 Flat
MOSTEK
Merida pro OS -5
SIODŁO
Merida Sport Pro
SZTYCA
Merida pro H SB0 31.6
PEDAŁY
XC pro alloy
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

SMOOTH WELDING
SMOOTH WELDING
Wygładzanie niektórych spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
HFS – HYDRO FORMING SYSTEM
HFS – HYDRO FORMING SYSTEM
Produkcja trójwymiarowo giętych rur ze stopu Prolite 66 za pomocą „hydroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz). Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop MERIDY wykonany z odpornego aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
C-S POST MOUNT DISC
C-S POST MOUNT DISC
Chain Stay Post Mount Disc – ta technologia to wynik trzech odkryć. Po pierwsze, mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta optymalnie chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi. Po drugie, zacisk hamulca jest lepiej wspierany przez masywniejsze dolne rury tylnego trójkąta. Po trzecie, wewnętrzne poprowadzenie linek pozwala na to, by zgrabnie dotarły one do hamulca od strony tylnego trójkąta.
REMOTE LOCKOUT
REMOTE LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na kierownicy. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
12-142 THRU-AXLE
12-142 THRU-AXLE
12-mm oś thru-axle w tylnym kole daje wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewnia też niezmienne położenie tarczy hamulcowej i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick-release, pozycja koła jest tu zawsze niezmienna.
15-100 THRU-AXLE
15-100 THRU-AXLE
15-mm oś thru-axle w przednim kole daje wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną zapewnia też niezmienne położenie tarczy hamulcowej i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick-release, pozycja koła jest tu zawsze niezmienna.
RACE LINK
RACE LINK
Projekt tylnego zawieszenia zoptymalizowany pod kątem jazdy cross country i napędów 1x. Jednoosiowy system z superlekkim karbonowym łącznikiem (tylko 80 gramów) współgra z lekkimi i efektywnymi dolnymi rurami tylnego trójkąta. Kinematyka zawieszenia całkowicie eliminuje bujanie podczas pedałowania przy 25% wartości SAG. Początkowo czuły, przechodzący w stabilną platformę w środkowym zakresie i progresywny na końcu – RACE LINK pracuje znakomicie zarówno na podjazdach, jak i na zjazdach.

Zobacz również

full suspension