BIG.NINE 300
KOLEKCJA 2016
KOŁA
29"
Specyfikacja
RAMA
RAMA
Big 9 TFS BC
ROZMIAR RAMY
15", 17", 19", 21", 23"
KOLOR
MATT BLUE (GREEN/BLACK)
WIDELEC
SR SUNTOUR 29 XCR air LOR 100
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
27
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano Alivio
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano Deore-9
MANETKA P/T
Shimano Alivio rapidfire
KORBA
Shimano M4000 octa 40-30-22 CG
KASETA
Shimano CS-HG200-9 11-34
ŁAŃCUCH
KMC X9
WAGA
WAGA (kg)
13,2
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
29"
PIASTA P/T
Formula Disc/Disc Cassette
OBRĘCZE
Merida Big Nine comp D
SZPRYCHY
Black stainless
DĘTKI
Ultralite-29
OPONA P/T
Maxxis Ikon 29er 2.2 fold
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Tektro Auriga hydraulic 180/160
KIEROWNICA
Merida pro OS 680 R12
MOSTEK
Merida Comp OS 6
SIODŁO
Merida Sport 5
SZTYCA
Merida comp SB12 27.2
PEDAŁY
XC pro alloy
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
Technologia
TFS – TECHNO FORMING SYSTEM
Produkcja giętych rur ze stopu RaceLite 6061 metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
RACELITE 6061 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
K-MOUNT DROP-OUT
Haki kół pozwalające zamocować hamulec tarczowy oraz podpórkę przykręcaną na dwie śruby. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.