BIG.NINE 40-D
	
								KOLEKCJA 2016
				
				
							KOŁA
										29"
					
									Specyfikacja
RAMA
RAMA
											Big 9 Speed
										ROZMIAR RAMY
											15", 17", 19", 21", 23"
										KOLOR
											MATT GREEN (BLUE/BLACK)
										WIDELEC
											SR SUNTOUR 29 XCM HLO 100
										NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
											27
										PRZERZUTKA |PRZÓD
											Shimano M370
										PRZERZUTKA TYŁ
											Shimano Altus 9
										MANETKA P/T
											Shimano Altus rapidfire
										KORBA
											SR SUNTOUR XCM 44-32-22 CG
										KASETA
											Sunrace CS-9S 11-32
										ŁAŃCUCH
											KMC Z99 9s
										WAGA
WAGA (kg)
											14,4
										KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
											29"
										PIASTA P/T
											Alloy Disc Piasta/Alloy Disc cassette
										OBRĘCZE
											Merida Big Nine D
										SZPRYCHY
											stainless silver
										DĘTKI
											A.V
										OPONA P/T
											Merida 29 2.2
										KOMPONENTY
HAMULEC P/T
											Promax hydraulic 160
										KIEROWNICA
											Merida comp OS 680 R15
										MOSTEK
											Merida Comp OS 6
										SIODŁO
											Merida Sport 5
										SZTYCA
											Merida speed 27.2
										PEDAŁY
											XC Alloy
										Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży. 
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
					Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
 
			Technologia
 
			RACELITE 6061 ALUMINIUM
								
								Niezwykle lekki i mocny stop używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
							 
			LOCKOUT
								
								Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
							



















