BIG.SEVEN 500
KOLEKCJA 2016
KOŁA
27,5"

Specyfikacja

RAMA
RAMA
Big 7 TFS BC
ROZMIAR RAMY
13,5", 15", 17", 18,5", 20", 21,5"
KOLOR
MATT BLACK (RED/GREY)
WIDELEC
RockShox 30STK27 SA 100
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
30
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano Deore triple
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano SLX Shadow
MANETKA P/T
Shimano Deore
KORBA
Shimano M523 octa 40-30-22
KASETA
Shimano CS-HG50-10 11-36
ŁAŃCUCH
KMC X10
WAGA
WAGA (kg)
12,6
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
27,5"
PIASTA P/T
Formula Centerlock/Centerlock cassette
OBRĘCZE
Merida Big 7 comp D
SZPRYCHY
Black stainless
DĘTKI
Ultralite-27.5
OPONA P/T
Maxxis Ikon 27.5 2.2 fold
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Shimano M355 180 cen/160 cen
KIEROWNICA
Merida pro OS 680 R12
MOSTEK
Merida Comp OS 6
SIODŁO
Merida Sport 5
SZTYCA
Merida comp SB12 27.2
PEDAŁY
XC pro alloy
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

TFS – TECHNO FORMING SYSTEM
TFS – TECHNO FORMING SYSTEM
Produkcja giętych rur ze stopu RaceLite 6061 metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
RACELITE 6061 ALUMINIUM
RACELITE 6061 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
K-MOUNT DROP-OUT
K-MOUNT DROP-OUT
Haki kół pozwalające zamocować hamulec tarczowy oraz podpórkę przykręcaną na dwie śruby. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
LOCKOUT
LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.

Zobacz również

hardtail