Przejdź na nową stronę
BIG.SEVEN 300
KOLEKCJA 2016
KOŁA
27,5"

Specyfikacja

RAMA
RAMA
Big 7 TFS BC
ROZMIAR RAMY
13,5", 15", 17", 18,5", 20"
KOLOR
MATT MET. BLACK (WHITE/GREEN)
WIDELEC
SR SUNTOUR 27 XCR air LOR 100
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
27
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano Alivio
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano Deore-9
MANETKA P/T
Shimano Alivio rapidfire
KORBA
Shimano M4000 octa 40-30-22 CG
KASETA
Shimano CS-HG200-9 11-34
ŁAŃCUCH
KMC X9
WAGA
WAGA (kg)
13,3
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
27,5"
PIASTA P/T
Formula Disc/Disc Cassette
OBRĘCZE
Merida Big 7 comp D
SZPRYCHY
Black stainless
DĘTKI
Ultralite-27.5
OPONA P/T
Maxxis Ikon 27.5 2.2 fold
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Tektro Auriga hydraulic 180
KIEROWNICA
Merida pro OS 680 R12
MOSTEK
Merida Comp OS 6
SIODŁO
Merida Sport 5
SZTYCA
Merida comp SB12 27.2
PEDAŁY
XC pro alloy
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

TFS – TECHNO FORMING SYSTEM
TFS – TECHNO FORMING SYSTEM
Produkcja giętych rur ze stopu RaceLite 6061 metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
RACELITE 6061 ALUMINIUM
RACELITE 6061 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
K-MOUNT DROP-OUT
K-MOUNT DROP-OUT
Haki kół pozwalające zamocować hamulec tarczowy oraz podpórkę przykręcaną na dwie śruby. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
LOCKOUT
LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.

Zobacz również

hardtail