CROSSWAY 300
KOLEKCJA 2016
KOŁA
700C
Specyfikacja
RAMA
RAMA
Crossway TFS-D
ROZMIAR RAMY
46 cm, 48 cm, 52 cm, 55 cm, 58 cm
KOLOR
MATT BLACK (RED/GREY)
WIDELEC
SR SUNTOUR NCX-D LO 63
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
27
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano Alivio
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano Deore-9
MANETKA P/T
Shimano Alivio rapidfire
KORBA
Shimano T4010 octa 48-36-26 CG
KASETA
Shimano CS-HG200-9 11-34
ŁAŃCUCH
KMC X9
WAGA
WAGA (kg)
13,0
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
PIASTA P/T
Formula Disc/Disc Cassette
OBRĘCZE
Merida comp D
SZPRYCHY
Black stainless
DĘTKI
Ultralite
OPONA P/T
Merida Speed 40 ref
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Tektro Vela hydraulic 160
KIEROWNICA
Merida comp OS 660 R25
MOSTEK
Regulowany Pro OS A-Head
SIODŁO
Cross Sport
SZTYCA
Suspension One D 27.2
PEDAŁY
Comfort Alloy triple
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
![](materialy/geometrie/big/165.jpg)
Technologia
![TFS – TECHNO FORMING SYSTEM](materialy/technologie/min/51.png)
TFS – TECHNO FORMING SYSTEM
Produkcja giętych rur ze stopu RaceLite 6061 metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
![RACELITE 6061 ALUMINIUM](materialy/technologie/min/52.png)
RACELITE 6061 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
![K-MOUNT DROP-OUT](materialy/technologie/min/60.png)
K-MOUNT DROP-OUT
Haki kół pozwalające zamocować hamulec tarczowy oraz podpórkę przykręcaną na dwie śruby. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
![LOCKOUT](materialy/technologie/min/77.png)
LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.