Przejdź na nową stronę
SPEEDER 200
KOLEKCJA 2016
KOŁA
700C

Specyfikacja

RAMA
RAMA
Speeder ride BC-D-Single
ROZMIAR RAMY
47 cm, 50 cm, 52 cm, 54 cm, 56 cm
KOLOR
MATT BLACK (YELLOW/GREY)
WIDELEC
Speeder BC Alloy straight disc
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
18
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano Sora D
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano Sora SS
MANETKA P/T
Shimano SL-3500
KORBA
Shimano SL-3500-9
KASETA
FSA Tempo 50 - 34
ŁAŃCUCH
KMC X9
WAGA
WAGA (kg)
10,5
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
PIASTA P/T
Alloy Disc/Alloy Disc cassette
OBRĘCZE
Merida comp 22 disc pair
SZPRYCHY
Black stainless
DĘTKI
Ultralite
OPONA P/T
Maxxis Detonator 32 60
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Tektro Vela hydraulic 160
KIEROWNICA
Merida comp OS 600 Flat
MOSTEK
Merida Comp OS 6
SIODŁO
Merida Sport 5
SZTYCA
Merida road comp SB12 31.6
PEDAŁY
XC pro alloy
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

TFS – TECHNO FORMING SYSTEM
TFS – TECHNO FORMING SYSTEM
Produkcja giętych rur ze stopu RaceLite 6061 metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
SMOOTH WELDING
SMOOTH WELDING
Wygładzanie niektórych spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
INTERNAL CABLE
INTERNAL CABLE
Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop MERIDY wykonany z odpornego aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
C-S POST MOUNT DISC
C-S POST MOUNT DISC
Chain Stay Post Mount Disc – ta technologia to wynik trzech odkryć. Po pierwsze, mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta optymalnie chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi. Po drugie, zacisk hamulca jest lepiej wspierany przez masywniejsze dolne rury tylnego trójkąta. Po trzecie, wewnętrzne poprowadzenie linek pozwala na to, by zgrabnie dotarły one do hamulca od strony tylnego trójkąta.

Zobacz również

fitness