ONE-TWENTY 9.7000
KOLEKCJA 2017
KOŁA
29"

Specyfikacja

RAMA
RAMA
CARBON / One-Twenty lite CFA R12 [29er]
ROZMIAR RAMY
M, L, XL
KOLOR
SHINY/MATT BLACK -GREEN
WIDELEC
FOX Rhythm 34 FLOAT Sweep Adj. 130 boost
AMORTYZATOR TYŁ
FOX FLOAT DPS Performance
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
22
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano XT HD double side
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano XT GS Shadow+
MANETKA PRZÓD
Shimano XT-i
MANETKA TYŁ
Shimano XT-i
MECHANIZM KORBOWY
Shimano XT 34-24
KASETA
Shimano XT 11 11-42
WAGA
WAGA (kg)
13
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
29"
PIASTA PRZÓD
Shimano XT 15 cen boost
PIASTA TYŁ
Shimano XT 12-cen
OBRĘCZE
MERIDA Expert CC
OPONA PRZÓD
Continental Mountain King II 2.4 RaceSport
OPONA TYŁ
Continental X-King 2.4 RaceSport 29er SL
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Shimano XT-Fin 180 cen ice
HAMULEC TYŁ
Shimano XT-Fin 180 cen ice
KIEROWNICA
MERIDA Expert OS lite 740 R10
MOSTEK
MERIDA Expert OS-2P 60
SIODŁO
Prologo Kappa 3
SZTYCA
MERIDA EXPERT Dropper 31.6
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

NANO MATRIX CARBON
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia. Daje to lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
SMOOTH WELDING
SMOOTH WELDING
Wygładzanie niektórych spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
INTERNAL CABLE
INTERNAL CABLE
Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
POST MOUNT DISC
POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie post-mount. Pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów. Dzięki temu rozwiązaniu hamulec może być lżejszy i łatwiejszy w ustawieniu.
HFS – HYDRO FORMING SYSTEM
HFS – HYDRO FORMING SYSTEM
Produkcja trójwymiarowo giętych rur ze stopu Prolite 66 za pomocą „hydroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz). Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop MERIDY wykonany z odpornego aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
FLOAT LINK
FLOAT LINK
Tylne zawieszenie z „pływającym” amortyzatorem. Dolne mocowanie dampera porusza się wraz z ugięciem zawieszenia i zapewnia dużą czułość i płynność pracy. Rozwiązanie to pozwala także na lepsze zoptymalizowanie charakterystyki zawieszenia. W praktyce tył z systemem Float Link daje wrażenie większego skoku niż w rzeczywistości.
Di2 READY
DI2 READY
Rozwiązanie wprost z World Touru dla wszystkich miłośników nowinek technologicznych na szosie. Pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano, który charakteryzuje się dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do montażu tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii pod dolnymi rurami tylnego trójkąta bądź w sztycy.
LOCKOUT
LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
DOWN TUBE EXIT
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki (Down Tube Exit) ułatwia obsługę przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury.
12-142 THRU-AXLE
12-142 THRU-AXLE
12-mm oś thru-axle w tylnym kole daje wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewnia też niezmienne położenie tarczy hamulcowej i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick-release, pozycja koła jest tu zawsze niezmienna.
SMART ENTRY
SMART ENTRY
Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system SMART ENTRY pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.

Zobacz również

full suspension