ONE-TWENTY 9.600
	
								KOLEKCJA 2017
				
				
							KOŁA
										29"
					
									Specyfikacja
RAMA
RAMA
											ALU / One-Twenty lite-D-single [29er] R12
										ROZMIAR RAMY
											M, L, XL
										KOLOR
											PEARL WHITE -BLACK
										WIDELEC
											Rock Shox Sektor Silver RL 15 130 Air oneloc
										AMORTYZATOR TYŁ
											Rock Shox Monarch RL
										NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
											20
										PRZERZUTKA |PRZÓD
											Shimano Deore double side swing
										PRZERZUTKA TYŁ
											Shimano SLX SGS Shadow+
										MANETKA PRZÓD
											Shimano Deore-i
										MANETKA TYŁ
											Shimano Deore-i
										MECHANIZM KORBOWY
											Shimano M627 36-22
										KASETA
											Shimano CS-HG50-10 11-36
										WAGA
WAGA (kg)
											13.9
										KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
											29"
										PIASTA PRZÓD
											FoBearing Cen 15
										PIASTA TYŁ
											FoBearing Cen 12
										OBRĘCZE
											Merida Big Nine comp CC
										OPONA PRZÓD
											Maxxis Forekaster 2.35 zwijana
										OPONA TYŁ
											Maxxis Forekaster 2.35 zwijana
										KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
											Shimano M506 180 cen
										HAMULEC TYŁ
											Shimano M506 180 cen
										KIEROWNICA
											MERIDA Expert OS 740 R12
										MOSTEK
											MERIDA Expert OS-2P 60
										SIODŁO
											Merida Sport
										SZTYCA
											MERIDA Expert SB0 31.6
										Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży. 
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
					Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
 
			Technologia
 
			SMOOTH WELDING
								
								Wygładzanie niektórych spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
							 
			INTERNAL CABLE
								
								Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
							 
			POST MOUNT DISC
								
								Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie post-mount. Pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów. Dzięki temu rozwiązaniu hamulec może być lżejszy i łatwiejszy w ustawieniu.
							 
			HFS – HYDRO FORMING SYSTEM
								
								Produkcja trójwymiarowo giętych rur ze stopu Prolite 66 za pomocą „hydroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz). Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
							 
			PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
								
								Najwyższej jakości stop MERIDY wykonany z odpornego aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi.
							 
			X-TAPER HEADTUBE
								
								Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
							 
			FLOAT LINK
								
								Tylne zawieszenie z „pływającym” amortyzatorem. Dolne mocowanie dampera porusza się wraz z ugięciem zawieszenia i zapewnia dużą czułość i płynność pracy. Rozwiązanie to pozwala także na lepsze zoptymalizowanie charakterystyki zawieszenia. W praktyce tył z systemem Float Link daje wrażenie większego skoku niż w rzeczywistości.
							 
			REMOTE LOCKOUT
								
								Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na kierownicy. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
							 
			DOWN TUBE EXIT
								
								Duże wyjście linki (Down Tube Exit) ułatwia obsługę przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury.
							 
			12-142 THRU-AXLE
								
								12-mm oś thru-axle w tylnym kole daje wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewnia też niezmienne położenie tarczy hamulcowej i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick-release, pozycja koła jest tu zawsze niezmienna.
							






