BIG.NINE 500
	
								KOLEKCJA 2017
				
				
							KOŁA
										29"
					
									Specyfikacja
RAMA
RAMA
											ALU / Big 9 TFS BC
										ROZMIAR RAMY
											17", 19", 21", 23"
										KOLOR
											MATT GREY -RED/ORG
										WIDELEC
											Rock Shox FS 30STK29 SA 100
										NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
											20
										PRZERZUTKA |PRZÓD
											Shimano Deore double
										PRZERZUTKA TYŁ
											Shimano SLX Shadow
										MANETKA PRZÓD
											Shimano Deore
										MANETKA TYŁ
											Shimano Deore
										MECHANIZM KORBOWY
											Shimano M627 36-22
										KASETA
											Shimano CS-HG50-10 11-36
										WAGA
WAGA (kg)
											13.1
										KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
											29"
										PIASTA PRZÓD
											Shimano Centerlock
										PIASTA TYŁ
											Shimano Centerlock
										OBRĘCZE
											Merida Big Nine comp CC
										OPONA PRZÓD
											Maxxis Ikon 29er 2.2 zwijana
										OPONA TYŁ
											Maxxis Ikon 29er 2.2 zwijana
										KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
											Shimano M315 180 cen
										HAMULEC TYŁ
											Shimano M315 160 cen
										KIEROWNICA
											MERIDA comp OS 700 R12
										MOSTEK
											MERIDA Comp OS 6
										SIODŁO
											Merida Sport
										SZTYCA
											MERIDA comp SB0 27.2
										Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży. 
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
					Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
 
			Technologia
 
			TFS – TECHNO FORMING SYSTEM
								
								Produkcja giętych rur ze stopu RaceLite 6061 metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
							 
			RACELITE 6061 ALUMINIUM
								
								Niezwykle lekki i mocny stop używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
							 
			INTERNAL CABLE
								
								Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
							 
			PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
								
								Najwyższej jakości stop MERIDY wykonany z odpornego aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi.
							 
			X-TAPER HEADTUBE
								
								Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
							 
			K-MOUNT DROP-OUT
								
								Haki kół pozwalające zamocować hamulec tarczowy oraz podpórkę przykręcaną na dwie śruby. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
							 
			LOCKOUT
								
								Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
							 
			DOWN TUBE EXIT
								
								Duże wyjście linki (Down Tube Exit) ułatwia obsługę przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury.
							 
			F-MOUNT
								
								
	Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.
 
			C-MOUNT
								
								
	Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania bagażnika.





















