Przejdź na nową stronę
BIG.SEVEN 100
KOLEKCJA 2017
KOŁA
27,5"

Specyfikacja

RAMA
RAMA
ALU / Big 7 TFS BC
ROZMIAR RAMY
15", 17", 18,5", 20", 21,5"
KOLOR
MATT BLACK -SIGNAL RED/GREY
WIDELEC
SR 27 XCM HLO 100
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
27
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano M3000
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano Alivio
MANETKA PRZÓD
Shimano Altus rapidfire
MANETKA TYŁ
Shimano Altus rapidfire
MECHANIZM KORBOWY
SR XCM 40-30-22 CG
KASETA
Shimano CS-HG200-9 11-34
WAGA
WAGA (kg)
14
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
27,5"
PIASTA PRZÓD
Shimano Centerlock
PIASTA TYŁ
Shimano Centerlock
OBRĘCZE
Merida Big 7 comp CC
OPONA PRZÓD
Maxxis Ikon 27.5 2.2 zwijana
OPONA TYŁ
Maxxis Ikon 27.5 2.2 zwijana
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Shimano M315 180 cen
HAMULEC TYŁ
Shimano M315 160 cen
KIEROWNICA
MERIDA comp OS 700 R12
MOSTEK
MERIDA Comp OS 6
SIODŁO
Merida Sport
SZTYCA
MERIDA comp SB12 27.2
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

TFS – TECHNO FORMING SYSTEM
TFS – TECHNO FORMING SYSTEM
Produkcja giętych rur ze stopu RaceLite 6061 metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
RACELITE 6061 ALUMINIUM
RACELITE 6061 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
INTERNAL CABLE
INTERNAL CABLE
Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop MERIDY wykonany z odpornego aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
K-MOUNT DROP-OUT
K-MOUNT DROP-OUT
Haki kół pozwalające zamocować hamulec tarczowy oraz podpórkę przykręcaną na dwie śruby. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
LOCKOUT
LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
DOWN TUBE EXIT
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki (Down Tube Exit) ułatwia obsługę przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury.
F-MOUNT
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.
C-MOUNT
C-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania bagażnika.

Zobacz również

hardtail