SPEEDER 20
KOLEKCJA 2017
KOŁA
700C

Specyfikacja

RAMA
RAMA
ALU / Speeder ride 700C*520MM-H AL6061
ROZMIAR RAMY
47, 50, 52, 54, 56 [cm]
KOLOR
BLACK -BLUE/WHITE
WIDELEC
CR-MO VT-FK-5140
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
24
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano FD TY 710
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano Acera RD-M360 SGS
MANETKA PRZÓD
Shimano ST-EF50, 3 speed
MANETKA TYŁ
Shimano ST-EF50, 8 speed
MECHANIZM KORBOWY
Shimano FC-TY301 48-38-28T
KASETA
Sunrace CSM66 11-32T
WAGA
WAGA (kg)
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
PIASTA PRZÓD
Alloy
PIASTA TYŁ
Alloy
OBRĘCZE
700C*32H
OPONA PRZÓD
70032
OPONA TYŁ
70032
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
V-brake 207A
HAMULEC TYŁ
V-brake 207A
KIEROWNICA
Merida HB-3188TP 600
MOSTEK
MERIDA Comp OS 6
SIODŁO
MERIDA
SZTYCA
MERIDA SP252 30.4*300mm
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Technologia

SMOOTH WELDING
SMOOTH WELDING
Wygładzanie niektórych spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
INTERNAL CABLE
INTERNAL CABLE
Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
HFS – HYDRO FORMING SYSTEM
HFS – HYDRO FORMING SYSTEM
Produkcja trójwymiarowo giętych rur ze stopu Prolite 66 za pomocą „hydroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz). Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop MERIDY wykonany z odpornego aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
DOWN TUBE EXIT
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki (Down Tube Exit) ułatwia obsługę przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury.
F-MOUNT
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.
C-MOUNT
C-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania bagażnika.

Zobacz również

fitness