Przejdź na nową stronę
BIG.NINE 300
KOLEKCJA 2018
KOŁA
29"

Specyfikacja

RAMA
RAMA
ALU / Big 9 TFS BC-S
ROZMIAR RAMY
S(14.5"), M(17"), L(18.5"), XL(20"), XXL(22")
KOLOR
SILK ANTHRACITE (GREEN/BLACK)
WIDELEC
Suntour 29 XCR LOR powietrzny, skok 100mm, blokada skoku
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
20
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano Deore M618
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano XT RD-M781 shadow
MANETKA PRZÓD
Shimano Deore SL-M6000
MANETKA TYŁ
Shimano Deore SL-M6000
MECHANIZM KORBOWY
FSA Alfa drive 36-22
KASETA
Shimano Deore CS-HG50-10 11-36
WAGA
WAGA (kg)
13,1
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
29"
PIASTA PRZÓD
Shimano Centerlock
PIASTA TYŁ
Shimano Centerlock
OBRĘCZE
Merida Big Nine comp CC
OPONA PRZÓD
Maxxis Ikon 29er 2.2 zwijana
OPONA TYŁ
Maxxis Ikon 29er 2.2 zwijana
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Shimano M315
HAMULEC TYŁ
Shimano M315
KIEROWNICA
Merida Expert CC, szerokość 720mm, wznios 10°
MOSTEK
Merida Comp, średnica 31.8mm, +/- 7°
SIODŁO
Merida Sport
SZTYCA
MERIDA Comp SB0 30.9mm
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

INTERNAL CABLE ROUTING
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
DOWN TUBE EXIT
DOWN TUBE EXIT
Duże wyjście linki zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
RACELITE 61 ALUMINIUM
RACELITE 61 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
TECHNO FORMING SYSTEM (TFS)
TECHNO FORMING SYSTEM (TFS)
Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Poprawia ona wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
CHAINSTAY POST MOUNT DISC
CHAINSTAY POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta. Rozwiązanie to dobrze chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi i poprawia rozkład sił hamowania. Dodatkową korzyścią jest wewnętrzne prowadzenie przewodów, które schludnie docierają do hamulca poprzez dolne rury tylnego trójkąta.
K-MOUNT DROP-OUT
K-MOUNT DROP-OUT
Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
F-MOUNT
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.
C-MOUNT
C-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania bagażnika.
LOCKOUT
LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.

Zobacz również

hardtail