BIG. SEVEN 40-D
KOLEKCJA 2018
KOŁA
27,5"
Specyfikacja
RAMA
RAMA
ALU / Big Seven Speed Alloy
ROZMIAR RAMY
XS(13.5"), S(15"), M(17"), L(18.5")
KOLOR
MATT RED (ORANGE/BLACK)
WIDELEC
Suntour XCM HLO z hydrauliczną blokadą skoku, skok 100mm
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
27
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano Altus FD-M2000
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano Altus RD-M370
MANETKA PRZÓD
Shimano ST-EF505-3 EZ-fire
MANETKA TYŁ
Shimano ST-EF505-9 EZ-fire
MECHANIZM KORBOWY
Shimano MT100 40-30-22 CG
KASETA
Shimano Altus CS-HG200-9 11-32
WAGA
WAGA (kg)
15
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
27,5"
PIASTA PRZÓD
Shimano HB-TX505 cen 32H
PIASTA TYŁ
Shimano FH-TX505 cen 32H
OBRĘCZE
Merida Alloy 584-17 32H
OPONA PRZÓD
Merida K1080 27.5*2.2 54-584 30tpi
OPONA TYŁ
Merida K1080 27.5*2.2 54-584 30tpi
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Shimano ST-EF505
HAMULEC TYŁ
Shimano ST-EF505
KIEROWNICA
MERIDA Speed, średnica 31.8mm, szerokość 690mm, wznios 15°
MOSTEK
MERIDA Speed, średnica 31.8mm, +/- 7°
SIODŁO
Merida Sport comfort
SZTYCA
MERIDA Speed, średnica 27.2mm
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
Technologia
RACELITE 61 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
TECHNO FORMING SYSTEM (TFS)
Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Poprawia ona wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
K-MOUNT DROP-OUT
Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.
C-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania bagażnika.
LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.