JULIET 7. 40-D
KOLEKCJA 2018
KOŁA
27,5"
Specyfikacja
RAMA
RAMA
ALU / Juliet Seven Speed Alloy
ROZMIAR RAMY
XS(13.5"), S(15"), M(17"), L(18.5")
KOLOR
DARK BLUE (TEAL)
WIDELEC
Suntour XCM HLO z hydrauliczną blokadą skoku, skok 100mm
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
27
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano Altus FD-M2000
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano Altus RD-M370
MANETKA PRZÓD
Shimano ST-EF505-3 EZ-fire
MANETKA TYŁ
Shimano ST-EF505-9 EZ-fire
MECHANIZM KORBOWY
Shimano MT100 40-30-22 CG
KASETA
Shimano Altus CS-HG200-9 11-32
WAGA
WAGA (kg)
15,2
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
27,5"
PIASTA PRZÓD
Shimano HB-TX505 cen 32H
PIASTA TYŁ
Shimano FH-TX505 cen 32H
OBRĘCZE
Merida Alloy 584-17 32H
OPONA PRZÓD
Merida K1080 27.5*2.1 52-584 drut 30tpi
OPONA TYŁ
Merida K1080 27.5*2.1 52-584 drut 30tpi
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Shimano ST-EF505
HAMULEC TYŁ
Shimano ST-EF505
KIEROWNICA
MERIDA Speed, średnica 31.8mm, szerokość 640mm, wznios 15°
MOSTEK
MERIDA Speed, średnica 31.8mm, +/- 7°
SIODŁO
Juliet Sport
SZTYCA
MERIDA Speed, średnica 27.2mm
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
Technologia
RACELITE 61 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
K-MOUNT DROP-OUT
Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.