Przejdź na nową stronę
CROSSWAY 300
KOLEKCJA 2018
KOŁA
700C

Specyfikacja

RAMA
RAMA
ALU / Crossway TFS-D-S
ROZMIAR RAMY
XXS(39), XS(43), S(47), M(51), L(55), XL(59) [cm]
KOLOR
MATTS BLACK (GREEN/GREY)
WIDELEC
Suntour NCX-D LO, blokada skoku, skok 63mm
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
30
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano Deore triple
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano Deore RD-M610
MANETKA PRZÓD
Shimano Deore SL-M6000
MANETKA TYŁ
Shimano Deore SL-M6000
MECHANIZM KORBOWY
FSA Alfa drive 48-36-26 CG
KASETA
Shimano Deore CS-HG500-10 11-34
WAGA
WAGA (kg)
13,5
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
PIASTA PRZÓD
Shimano Centerlock
PIASTA TYŁ
Shimano Centerlock
OBRĘCZE
Merida comp D
OPONA PRZÓD
Merida Speed 40 ref
OPONA TYŁ
Merida Speed 40 ref
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Shimano M315
HAMULEC TYŁ
Shimano M315
KIEROWNICA
MERIDA Comp, szerokość 660mm, wznios 25°
MOSTEK
Regulowany pro OS A-Head
SIODŁO
Cross Sport
SZTYCA
Amortyzowana 30,9 mm
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

INTERNAL CABLE ROUTING
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
RACELITE 61 ALUMINIUM
RACELITE 61 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
TECHNO FORMING SYSTEM (TFS)
TECHNO FORMING SYSTEM (TFS)
Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Poprawia ona wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
SMOOTH WELDING
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
POST MOUNT DISC
POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie postmount pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów. Połączenie to jest mocne, obniża wagę całości i ułatwia ustawienie hamulca.
F-MOUNT
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.
C-MOUNT
C-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania bagażnika.
LOCKOUT
LOCKOUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.

Zobacz również

trekking