CROSSWAY URBAN 20-D
KOLEKCJA 2018
KOŁA
700C
Specyfikacja
RAMA
RAMA
ALU / Urban Speed Alloy
ROZMIAR RAMY
S(46), S/M(48), M/L(52), L(55), XL(58) [cm]
KOLOR
GREEN (SILVER-GREEN)
WIDELEC
Urban-AL Rigid straight
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
24
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano Tourney FD-TY710
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano Acera-X RD-M360
MANETKA PRZÓD
Shimano ST-EF505-3 EZ-fire
MANETKA TYŁ
Shimano ST-EF505-8 EZ-fire
MECHANIZM KORBOWY
Shimano Tourney TY301 48-38-28 CG
KASETA
Sunrace CSM668-8s 11-32
WAGA
WAGA (kg)
13
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
PIASTA PRZÓD
Shimano HB-TX505 cen 32H
PIASTA TYŁ
Shimano FH-TX505 cen 32H
OBRĘCZE
Merida Alloy 622-17 32H
OPONA PRZÓD
Kenda K1024 38-622
OPONA TYŁ
Kenda K1024 38-622
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Shimano ST-EF505
HAMULEC TYŁ
Shimano ST-EF505
KIEROWNICA
Merida Speed, średnica 25.4mm, szerokość 660mm, wznios 30°
MOSTEK
Merida Speed, średnica 25.4mm, +/- 15°
SIODŁO
Cross Sport
SZTYCA
MERIDA speed 27.2mm
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
Technologia
RACELITE 61 ALUMINIUM
Niezwykle lekki i mocny stop używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury.
TECHNO FORMING SYSTEM (TFS)
Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Poprawia ona wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie postmount pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów. Połączenie to jest mocne, obniża wagę całości i ułatwia ustawienie hamulca.
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.
C-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania bagażnika.