Przejdź na nową stronę
CYCLO CROSS 600
KOLEKCJA 2018
KOŁA
700C

Specyfikacja

RAMA
RAMA
ALU / CC Lite BC-D-Single BSA
ROZMIAR RAMY
XS(47), S(50), S/M(52), M/L(54), L(56), XL(59) [cm]
KOLOR
SHINY DARK STARRY BLU (RED/WHITE)
WIDELEC
CC Carbon disc 15, karbonowa rura sterowa
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
11
PRZERZUTKA TYŁ
Sram Apex 1
MANETKA TYŁ
Sram Apex
MECHANIZM KORBOWY
Sram Apex 1 40T
KASETA
Sram PG-1130 11-42
WAGA
WAGA (kg)
9,5
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
PIASTA PRZÓD
Bearing 6B 15-100
PIASTA TYŁ
Bearing 6B
OBRĘCZE
Merida Expert CC, Tubeless Ready
OPONA PRZÓD
Maxxis All Terrane 33 zwijana
OPONA TYŁ
Maxxis All Terrane 33 zwijana
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Sram Apex DB-APX-A1
HAMULEC TYŁ
Sram Apex DB-APX-A1
KIEROWNICA
Merida Expert Compact road, średnica 31.8mm
MOSTEK
Merida Expert, średnica 31.8mm, -5
SIODŁO
Merida Expert
SZTYCA
MERIDA carbon Comp SB15 27.2mm
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

INTERNAL CABLE ROUTING
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
CARBON FORK
CARBON FORK
Przedni widelec wykonany w pełni z kompozytu węglowego. Karbonowe są nie tylko jego ramiona, ale także rura sterowa. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, precyzyjnym prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
SMOOTH WELDING
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
POST MOUNT DISC
POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie postmount pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów. Połączenie to jest mocne, obniża wagę całości i ułatwia ustawienie hamulca.
THROUGH AXLE 15-100
THROUGH AXLE 15-100
Osie thru-axle 15mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.
F-MOUNT
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.

Zobacz również

cx