Przejdź na nową stronę
SCULTURA 100 - JULIET
KOLEKCJA 2018
KOŁA
700C
Widok 360

Specyfikacja

RAMA
RAMA
ALU / Scultura lite-single BSA
ROZMIAR RAMY
XXS(44), XS(47), S(50), S/M(52) [cm]
KOLOR
MATT GREY (PINK/PURPLE)
WIDELEC
Road carbon Race, karbonowa rura sterowa
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
16
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano Claris
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano Claris SS
MANETKA PRZÓD
Shimano Claris
MANETKA TYŁ
Shimano Claris
MECHANIZM KORBOWY
FSA Tempo 50-34 CK-201TT
KASETA
Sunrace CS8 11-28
WAGA
WAGA (kg)
9,3
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
PIASTA PRZÓD
Road seal Bearing
PIASTA TYŁ
Road seal Bearing
OBRĘCZE
Merida Comp SL - 20mm profil
OPONA PRZÓD
Maxxis Dolemites 25 zwijana
OPONA TYŁ
Maxxis Dolemites 25 zwijana
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
ROAD Dual Pivot
HAMULEC TYŁ
ROAD Dual Pivot
KIEROWNICA
Merida Expert Compact road, średnica 31.8mm
MOSTEK
MERIDA Comp średnica, 31.8mm, -6
SIODŁO
Merida Sport
SZTYCA
MERIDA road comp SB12 27.2mm
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

INTERNAL CABLE ROUTING
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
CARBON FORK
CARBON FORK
Przedni widelec wykonany w pełni z kompozytu węglowego. Karbonowe są nie tylko jego ramiona, ale także rura sterowa. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, precyzyjnym prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
HYDRO FORMING SYSTEM (HFS)
HYDRO FORMING SYSTEM (HFS)
Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
SMOOTH WELDING
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
Di2 READY
DI2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.

Zobacz również

road race