Specyfikacja
RAMA
RAMA
SPEEDER TFS
ROZMIAR RAMY
S(50), S-M(52), M-L(54), L(56), XL(59)
KOLOR
ANTHRACITE(RED/GREY)
WIDELEC
Merida SPEEDER CF2
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
22
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano Ultegra
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano Ultegra, GS
MANETKA PRZÓD
Shimano SL-RS700
MANETKA TYŁ
Shimano SL-RS700
MECHANIZM KORBOWY
Shimano Ultegra, 50-34T
WKŁAD SUPORTU
Shimano BSA
KASETA
Shimano CS-R7000, 11-32 T, 11 S
WAGA
WAGA (kg)
9,56
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
700C
PIASTA PRZÓD
Joytech MICC-1503, 100x9 WHF, 28H, centerlock
PIASTA TYŁ
Joytech MICC-1504, 135x9 WHR, 28H, centerlock
OBRĘCZE
MERIDA Expert SL, 17 IW, 22 HGT
DĘTKI
Ultralite
OPONA PRZÓD
Continental Ultra Sport II, 700x28C, zwijana
OPONA TYŁ
Continental Ultra Sport II, 700x28C, zwijana
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Shimano MT-500
HAMULEC TYŁ
Shimano MT-500
KIEROWNICA
Merida Expert CC, 600 W, płaska
MOSTEK
Merida Expert CC, 31.8 D, 5 A
SIODŁO
Merida Comp SL
SZTYCA
Merida Expert CC, 31.6 D, 15 SSB, Carbon
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
Technologia
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
CARBON FORK
Przedni widelec wykonany w pełni z kompozytu węglowego. Karbonowe są nie tylko jego ramiona, ale także rura sterowa. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, precyzyjnym prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego zamocowania błotników.