Specyfikacja
RAMA
RAMA
eONE-SIXTY LITE / 160 TR
ROZMIAR RAMY
S(41), M(43), L(47), XL(51)
KOLOR
SILK TITAN / BLACK
WIDELEC
Rock Shox Yari RC, Air, skok 160mm, TR, Taperowany
AMORTYZATOR TYŁ
Rock Shox Super Deluxe R
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
11
JEDNOSTKA NAPĘDOWA
Shimano E8000, 70Nm
BATERIA
Shimano E8010, 500Wh
WYŚWIETLACZ
Shimano SC-E8000
PRZERZUTKA TYŁ
Shimano XT M8000 Shadow+
MANETKA TYŁ
Shimano SLX 11
MECHANIZM KORBOWY
Shimano CRE80-B, 34 T
WKŁAD SUPORTU
included
KASETA
M7000, 11-46 T, 11 S
KOŁA
ROZMIAR KÓŁ
27,5"
PIASTA PRZÓD
Joytech D791SB, 110x15 WHF, 32 H, 6 B
PIASTA TYŁ
Deore, 148x12 WHR, 36 H, Centerlock
OBRĘCZE
Merida Expert TP, 38 IW
DĘTKI
Lite-27.5x2.5-3.0
OPONA PRZÓD
Maxxis DHR II, 27.5+ 2.8 ", zwijana, 3C EXO TR
OPONA TYŁ
Maxxis DHR II, 27.5+ 2.8 ", zwijana, 3C EXO TR
KOMPONENTY
HAMULEC PRZÓD
Shimano SLX
HAMULEC TYŁ
Shimano SLX
KIEROWNICA
MERIDA Expert eTR, szerokość 780mm W, 20 R
MOSTEK
Merida Expert eTR, 35 D, 0 A
SIODŁO
MERIDA Comp CC
SZTYCA
MERIDA EXPERT TR, średnica 30.9mm D, 0 SB, S: 100 SPT - M/L/XL 125 SPT,
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
Technologia
SMART ENTRY
Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
CHAINSTAY POST MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie hamulca wewnątrz tylnego trójkąta. Rozwiązanie to dobrze chroni hamulec przed wpływami zewnętrznymi i poprawia rozkład sił hamowania. Dodatkową korzyścią jest wewnętrzne prowadzenie przewodów, które schludnie docierają do hamulca poprzez dolne rury tylnego trójkąta.
DI2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 12-148
Nowy standard piast (Boost) o szerokości 148 mm z tyłu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.
BOOST STANDARD THROUGH AXLE 15-110
Nowy standard piast (Boost) o szerokości 110 mm z przodu, większej niż w tradycyjnych piastach. Uzyskany dzięki temu standardowi bardziej płaski kąt szprych zwiększa sztywność boczną i wzmacnia koła. Z owoców tej zmiany korzystają szczególnie rowery z kołami 29”.
CASTING MOTOR BRACKET
Zaawansowane kształty możliwe do osiągnięcia dzięki technologii odlewu. Zapewnia ona spójny wygląd, a także mocne połączenie ramy i silnika w rowerze elektrycznym. Technologia ta daje również lepsze osiągi i stabilną konstrukcję.