ONE-TWENTY CARBON XT-D
KOLEKCJA 2012
Specyfikacja
RAMA
RAMA
One-Twenty Carbon-D EG C-link
KOLOR
White/UD carbn [blue]
WIDELEC
FOX 32Float RL 100
AMORTYZATOR TYŁ
FOX Float RP2 BSD
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
30s
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano XT/ XT-10
MANETKA P/T
Shimano Deore XT Rapidfire
KORBA
Shimano XT 42-32-24
KASETA
Shimano CS-HG62-10 11-36
KOŁA
PIASTA P/T
Shimano M595 cen
OBRĘCZE
Merida XCD Lite
OPONA P/T
Schwalbe Racing Ralpf 2.25 Evo fold
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Shimano M596 180
KIEROWNICA
FSA Afterburger Rise R15 680
MOSTEK
FSA SLK 6
SIODŁO
Prologo Phorma Male
SZTYCA
FSA SLK SB0 31.6
PEDAŁY
Shimano M520
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
![](materialy/geometrie/big/28.jpg)
Technologia
![Structure Elements](materialy/technologie/min/1.png)
STRUCTURE ELEMENTS
Rama karbonowa jest wykonana z kompaktowych elementów. Są one ze sobą sklejane – w zależności od rodzaju obciążenia – za pomocą wewnętrznych złączek albo metodą tube-to-tube (rura do rury). Dzięki temu rama jest możliwie jak najlżejsza i maksymalnie wytrzymała.
![Double Chamber Technology](materialy/technologie/min/3.png)
DOUBLE CHAMBER TECHNOLOGY
Wewnętrzne żebrowanie dzieli mocno obciążone rury z włókien węglowych na dwie osobne komory; poprawia to wytrzymałość na zginanie i uderzenia.
![Nano Matrix Carbon](materialy/technologie/min/4.png)
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej wiązanie, co daje nawet o 40% wyższą odporność na uderzenia.
![EGG-Shape Headtube](materialy/technologie/min/10.png)
EGG-SHAPE HEADTUBE
Owalna główka z na wpół zintegrowanymi łożyskami i większymi wymiarami pośrodku rury. Wpływa to na większą sztywność główki.
![Lock out](materialy/technologie/min/21.png)
LOCK OUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
![FRONT/ REAR TRAVEL SUSPENSION 120/120](materialy/technologie/min/32.png)
FRONT/ REAR TRAVEL SUSPENSION 120/120
Oznaczenie maksymalnego skoku widelca i tylnego koła w rowerach z pełnym zawieszeniem.
![M.O.R.E.](materialy/technologie/min/38.png)
M.O.R.E.
Konstrukcja zawieszenia z pełną amortyzacją, która pozwala na uniezależnienie kinematyki zawieszenia od rozmiaru ramy (Merida Optimized Ride Engineering).
![POST-MOUNT DISC](materialy/technologie/min/39.png)
POST-MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie post-mount. Pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów.