Przejdź na nową stronę
NINETY-NINE CF 3000-D
KOLEKCJA 2012

Specyfikacja

RAMA
RAMA
99 carbon superlite-D BB30
KOLOR
White-UD carbon [Red]
WIDELEC
FOX 32Float Fit remote 100 taper
AMORTYZATOR TYŁ
DT M210 38 ABS w/remote
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
20s
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano XT/ XT-10 MEDIUM
MANETKA P/T
Shimano Deore XT Rapidfire
KORBA
Shimano XT 40-28
KASETA
Shimano CS-HG81-10 11-36
KOŁA
PIASTA P/T
attached
OBRĘCZE
Fulcrum Red Power XL
OPONA P/T
Schwalbe Racing Ralph performance 2.1 fold
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Shimano XT-Fin 180/ 160
KIEROWNICA
FSA AFTERBURNER FLAT 670
MOSTEK
FSA SLK 6
SIODŁO
Selle Italia SL XC M
SZTYCA
PRC Double carbon superlite 27.2
PEDAŁY
Shimano M520
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

Structure Elements
STRUCTURE ELEMENTS
Rama karbonowa jest wykonana z kompaktowych elementów. Są one ze sobą sklejane – w zależności od rodzaju obciążenia – za pomocą wewnętrznych złączek albo metodą tube-to-tube (rura do rury). Dzięki temu rama jest możliwie jak najlżejsza i maksymalnie wytrzymała.
Double Chamber Technology
DOUBLE CHAMBER TECHNOLOGY
Wewnętrzne żebrowanie dzieli mocno obciążone rury z włókien węglowych na dwie osobne komory; poprawia to wytrzymałość na zginanie i uderzenia.
Nano Matrix Carbon
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej wiązanie, co daje nawet o 40% wyższą odporność na uderzenia.
Internal cable
INTERNAL CABLE
Linka tylnego hamulca biegnie wewnątrz rury górnej – w niektórych modelach linka przerzutki biegnie w rurze dolnej. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.
Remote Lockout
REMOTE LOCKOUT
Urządzenie blokujące zawieszenie (widelec i/lub amortyzator tylny) po przełączeniu dźwigni zamontowanej na kierownicy.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania.
2x10
2X10
2x10 MTB - napęd wyścigowy. Zredukowany zakres zmiany przełożeń przedniej przerzutki. Zwiększona efektywność doboru przełożen oraz oszczędność energii. Zmniejszone ryzyko "wciągnięcia" łańcucha między tarczę a ramę.
M.O.R.E.
M.O.R.E.
Konstrukcja zawieszenia z pełną amortyzacją, która pozwala na uniezależnienie kinematyki zawieszenia od rozmiaru ramy (Merida Optimized Ride Engineering).
POST-MOUNT DISC
POST-MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie post-mount. Pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów.

Zobacz również

mtb suspension