Przejdź na nową stronę
NINETY-NINE XT-D
KOLEKCJA 2012

Specyfikacja

RAMA
RAMA
99 Hydra-D
KOLOR
White-Metalic Black [Blue]
WIDELEC
FOX 32Float RL 100 taper
AMORTYZATOR TYŁ
DT M210 38 ABS w/remote
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
20s
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano XT/ XT-10 MEDIUM
MANETKA P/T
Shimano Deore XT Rapidfire
KORBA
Shimano XT 40-28
KASETA
Shimano CS-HG62-10 11-36
KOŁA
PIASTA P/T
Shimano M595 cen
OBRĘCZE
Merida XCD Lite
OPONA P/T
Schwalbe Racing Ralph performance 2.1 fold
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Shimano M596 180/ 160
KIEROWNICA
MERIDA pro OS 660 Flat
MOSTEK
MERIDA pro OS 6
SIODŁO
Prologo Phorma Male
SZTYCA
MERIDA pro 2 SB15 27.2
PEDAŁY
Shimano M520
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

Prolite 66 Triple Butted Aluminium
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop MERIDY wykonany z odpornego aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Zapewnia optymalny stosunek sztywności do masy.
HFS Hydro Forming System
HFS HYDRO FORMING SYSTEM
Produkcja trójwymiarowo giętych rur ze stopu Prolite 66 za pomocą „hyrdroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz).
Lock out
LOCK OUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
Remote Lockout
REMOTE LOCKOUT
Urządzenie blokujące zawieszenie (widelec i/lub amortyzator tylny) po przełączeniu dźwigni zamontowanej na kierownicy.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania.
2x10
2X10
2x10 MTB - napęd wyścigowy. Zredukowany zakres zmiany przełożeń przedniej przerzutki. Zwiększona efektywność doboru przełożen oraz oszczędność energii. Zmniejszone ryzyko "wciągnięcia" łańcucha między tarczę a ramę.
M.O.R.E.
M.O.R.E.
Konstrukcja zawieszenia z pełną amortyzacją, która pozwala na uniezależnienie kinematyki zawieszenia od rozmiaru ramy (Merida Optimized Ride Engineering).
POST-MOUNT DISC
POST-MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie post-mount. Pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów.

Zobacz również

mtb suspension