Przejdź na nową stronę
NINETY-SIX CF 1200-D
KOLEKCJA 2012

Specyfikacja

RAMA
RAMA
Ninety-Six Carbon/AL BB30
KOLOR
Silver [UD-white]
WIDELEC
Rock Shox Reba RL DA 100 poplock
AMORTYZATOR TYŁ
DT M210 50 lockout w/Remote
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
30S
PRZERZUTKA |PRZÓD
Sram X9-10
MANETKA P/T
Sram X9 trigger
KORBA
Sram X.9 44-33-22 BB30
KASETA
Sram PG1030 11-36
KOŁA
PIASTA P/T
Sram M506 disc
OBRĘCZE
Merida XCD Lite
OPONA P/T
Schwalbe Racing Ralph performance 2.1 fold
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Magura MT4 180
KIEROWNICA
MERIDA pro OS 660 Flat
MOSTEK
MERIDA pro OS 6
SIODŁO
Prologo Phorma Male
SZTYCA
MERIDA pro 2 SB15 31.6
PEDAŁY
Shimano M520
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

Structure Elements
STRUCTURE ELEMENTS
Rama karbonowa jest wykonana z kompaktowych elementów. Są one ze sobą sklejane – w zależności od rodzaju obciążenia – za pomocą wewnętrznych złączek albo metodą tube-to-tube (rura do rury). Dzięki temu rama jest możliwie jak najlżejsza i maksymalnie wytrzymała.
Double Chamber Technology
DOUBLE CHAMBER TECHNOLOGY
Wewnętrzne żebrowanie dzieli mocno obciążone rury z włókien węglowych na dwie osobne komory; poprawia to wytrzymałość na zginanie i uderzenia.
Nano Matrix Carbon
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej wiązanie, co daje nawet o 40% wyższą odporność na uderzenia.
EGG-Shape Headtube
EGG-SHAPE HEADTUBE
Owalna główka z na wpół zintegrowanymi łożyskami i większymi wymiarami pośrodku rury. Wpływa to na większą  sztywność główki.
Lock out
LOCK OUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
Remote Lockout
REMOTE LOCKOUT
Urządzenie blokujące zawieszenie (widelec i/lub amortyzator tylny) po przełączeniu dźwigni zamontowanej na kierownicy.
Front/rear travel suspension
FRONT/REAR TRAVEL SUSPENSION
Oznaczenie maksymalnego skoku widelca i tylnego koła
w rowerach z pełnym zawieszeniem.
M.O.R.E.
M.O.R.E.
Konstrukcja zawieszenia z pełną amortyzacją, która pozwala na uniezależnienie kinematyki zawieszenia od rozmiaru ramy (Merida Optimized Ride Engineering).

Zobacz również

mtb suspension