Przejdź na nową stronę
NINETY-SIX CF XT-D
KOLEKCJA 2012

Specyfikacja

RAMA
RAMA
Ninety-Six Carbon/AL
KOLOR
White-UD [Red]
WIDELEC
FOX 32Float RL 100
AMORTYZATOR TYŁ
DT M210 50 lockout w/Remote
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
30S
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano XT/ XT-10
MANETKA P/T
Shimano Deore XT Rapidfire
KORBA
Shimano XT 42-32-22
KASETA
Shimano CS-HG62-10 11-36
KOŁA
PIASTA P/T
Shimano M595 cen
OBRĘCZE
Merida XCD Lite
OPONA P/T
Schwalbe Racing Ralph performance 2.1 fold
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Shimano M596 180
KIEROWNICA
MERIDA pro OS 660 Flat
MOSTEK
MERIDA pro OS 6
SIODŁO
Selle Italia SL XC M
SZTYCA
MERIDA pro 2 SB15 31.6
PEDAŁY
Shimano M520
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Geometria

Technologia

Structure Elements
STRUCTURE ELEMENTS
Rama karbonowa jest wykonana z kompaktowych elementów. Są one ze sobą sklejane – w zależności od rodzaju obciążenia – za pomocą wewnętrznych złączek albo metodą tube-to-tube (rura do rury). Dzięki temu rama jest możliwie jak najlżejsza i maksymalnie wytrzymała.
Double Chamber Technology
DOUBLE CHAMBER TECHNOLOGY
Wewnętrzne żebrowanie dzieli mocno obciążone rury z włókien węglowych na dwie osobne komory; poprawia to wytrzymałość na zginanie i uderzenia.
Nano Matrix Carbon
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej wiązanie, co daje nawet o 40% wyższą odporność na uderzenia.
EGG-Shape Headtube
EGG-SHAPE HEADTUBE
Owalna główka z na wpół zintegrowanymi łożyskami i większymi wymiarami pośrodku rury. Wpływa to na większą  sztywność główki.
Lock out
LOCK OUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
Remote Lockout
REMOTE LOCKOUT
Urządzenie blokujące zawieszenie (widelec i/lub amortyzator tylny) po przełączeniu dźwigni zamontowanej na kierownicy.
Front/rear travel suspension
FRONT/REAR TRAVEL SUSPENSION
Oznaczenie maksymalnego skoku widelca i tylnego koła
w rowerach z pełnym zawieszeniem.
M.O.R.E.
M.O.R.E.
Konstrukcja zawieszenia z pełną amortyzacją, która pozwala na uniezależnienie kinematyki zawieszenia od rozmiaru ramy (Merida Optimized Ride Engineering).

Zobacz również

mtb suspension