BIG NINE CARBON TEAM-D
KOLEKCJA 2012
Specyfikacja
RAMA
RAMA
Big Nine carbon superlite BB30
KOLOR
White-UD carbon [Team]
WIDELEC
DT Swiss XMM100-29 TS remote taper
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
20S
PRZERZUTKA |PRZÓD
Sram XO high-direct/ XX
MANETKA P/T
Sram XX
KORBA
Sram XO 38-24 BB30
KASETA
Sram XX 11-36
KOŁA
PIASTA P/T
DT Swiss 240S cen/ 240S- 12 cen
OBRĘCZE
Alex XCR 29 Supercom
OPONA P/T
Maxxis ASPEN 29er Exception 2.1
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Sram XX 180
KIEROWNICA
PRC Team Flatbar 660
MOSTEK
PRC Team OS -7
SIODŁO
Selle Italia SLR XC
SZTYCA
PRC Double carbon superlite 27.2
PEDAŁY
NO
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
![](materialy/geometrie/big/30.jpg)
Technologia
![Structure Elements](materialy/technologie/min/1.png)
STRUCTURE ELEMENTS
Rama karbonowa jest wykonana z kompaktowych elementów. Są one ze sobą sklejane – w zależności od rodzaju obciążenia – za pomocą wewnętrznych złączek albo metodą tube-to-tube (rura do rury). Dzięki temu rama jest możliwie jak najlżejsza i maksymalnie wytrzymała.
![Double Chamber Technology](materialy/technologie/min/3.png)
DOUBLE CHAMBER TECHNOLOGY
Wewnętrzne żebrowanie dzieli mocno obciążone rury z włókien węglowych na dwie osobne komory; poprawia to wytrzymałość na zginanie i uderzenia.
![Nano Matrix Carbon](materialy/technologie/min/4.png)
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej wiązanie, co daje nawet o 40% wyższą odporność na uderzenia.
![Flex-stay](materialy/technologie/min/5.png)
FLEX-STAY
Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. To rozwiązanie zapewnia także optymalne przeniesienie siły pedałowania.
![Remote Lockout](materialy/technologie/min/12.png)
REMOTE LOCKOUT
Urządzenie blokujące zawieszenie (widelec i/lub amortyzator tylny) po przełączeniu dźwigni zamontowanej na kierownicy.
![X-TAPER HEADTUBE](materialy/technologie/min/30.png)
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania.
![FORK TRAVEL HARDTAIL 100](materialy/technologie/min/34.png)
FORK TRAVEL HARDTAIL 100
Oznaczenie maksymalnego skoku amortyzatora w rowerach z amortyzowanym widelcem.
![2x10](materialy/technologie/min/36.png)
2X10
2x10 MTB - napęd wyścigowy. Zredukowany zakres zmiany przełożeń przedniej przerzutki. Zwiększona efektywność doboru przełożen oraz oszczędność energii. Zmniejszone ryzyko "wciągnięcia" łańcucha między tarczę a ramę.
![12-142 THRU- AXLE](materialy/technologie/min/37.png)
12-142 THRU- AXLE
12-mm oś „thru-axle” o długości 142 mm zapewnia większą sztywność i niezmienne położenie tarczy hamulcowej, pozwala wypiąć koło bez użycia narzędzi.
![POST-MOUNT DISC](materialy/technologie/min/39.png)
POST-MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie post-mount. Pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów.