BIG NINE CARBON 3000-D
KOLEKCJA 2012
Specyfikacja
RAMA
RAMA
Big Nine carbon pro
KOLOR
White-UD carbon [Red]
WIDELEC
FOX F32Fit 29er RLC 100 taper 15
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
30S
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano XT direct/ XT-10
MANETKA P/T
Shimano Deore XT Rapidfire
KORBA
Shimano XT 42-32-24
KASETA
Shimano CS-HG81-10 11-36
KOŁA
PIASTA P/T
attached
OBRĘCZE
Fulcrum Red Power 29XL F15-R12
OPONA P/T
Schwalbe Racing Ralph Evo 29 2.25 fold
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Shimano XT-Fin 180
KIEROWNICA
FSA AFTERBURNER FLAT 670
MOSTEK
FSA SLK -6
SIODŁO
Selle Italia SL XC M
SZTYCA
PRC Double carbon superlite 27.2
PEDAŁY
Shimano M520
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria

Technologia

STRUCTURE ELEMENTS
Rama karbonowa jest wykonana z kompaktowych elementów. Są one ze sobą sklejane – w zależności od rodzaju obciążenia – za pomocą wewnętrznych złączek albo metodą tube-to-tube (rura do rury). Dzięki temu rama jest możliwie jak najlżejsza i maksymalnie wytrzymała.

DOUBLE CHAMBER TECHNOLOGY
Wewnętrzne żebrowanie dzieli mocno obciążone rury z włókien węglowych na dwie osobne komory; poprawia to wytrzymałość na zginanie i uderzenia.

NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej wiązanie, co daje nawet o 40% wyższą odporność na uderzenia.

FLEX-STAY
Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. To rozwiązanie zapewnia także optymalne przeniesienie siły pedałowania.

LOCK OUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.

X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania.

FORK TRAVEL HARDTAIL 100
Oznaczenie maksymalnego skoku amortyzatora w rowerach z amortyzowanym widelcem.

12-142 THRU- AXLE
12-mm oś „thru-axle” o długości 142 mm zapewnia większą sztywność i niezmienne położenie tarczy hamulcowej, pozwala wypiąć koło bez użycia narzędzi.

POST-MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie post-mount. Pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów.