Przejdź na nową stronę
O.NINE SUPERLITE TEAM-D-39
KOLEKCJA 2012

Specyfikacja

RAMA
RAMA
O.Nine carbon Superlite-D BB30
KOLOR
UD carbon [Team]
WIDELEC
DT Swiss XRC100 RACE remote
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
20s
PRZERZUTKA |PRZÓD
Sram XX direct/ XX
MANETKA P/T
Sram XX
KORBA
Sram XX 39-26 BB30
KASETA
Sram XX 11-36
KOŁA
PIASTA P/T
DT Swiss 240s cen
OBRĘCZE
Alex XCR Supercom
OPONA P/T
Maxxis Monorail Exception 2.1
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Sram XX 180/ 160
KIEROWNICA
PRC Team Flatbar 660
MOSTEK
PRC Team OS 7
SIODŁO
Selle Italia SLR XC
SZTYCA
PRC Double carbon superlite 27.2
PEDAŁY
NO
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.

Technologia

Structure Elements
STRUCTURE ELEMENTS
Rama karbonowa jest wykonana z kompaktowych elementów. Są one ze sobą sklejane – w zależności od rodzaju obciążenia – za pomocą wewnętrznych złączek albo metodą tube-to-tube (rura do rury). Dzięki temu rama jest możliwie jak najlżejsza i maksymalnie wytrzymała.
Double Chamber Technology
DOUBLE CHAMBER TECHNOLOGY
Wewnętrzne żebrowanie dzieli mocno obciążone rury z włókien węglowych na dwie osobne komory; poprawia to wytrzymałość na zginanie i uderzenia.
Nano Matrix Carbon
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej wiązanie, co daje nawet o 40% wyższą odporność na uderzenia.
Flex-stay
FLEX-STAY
Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. To rozwiązanie zapewnia także optymalne przeniesienie siły pedałowania.
EGG-Shape Headtube
EGG-SHAPE HEADTUBE
Owalna główka z na wpół zintegrowanymi łożyskami i większymi wymiarami pośrodku rury. Wpływa to na większą  sztywność główki.
Remote Lockout
REMOTE LOCKOUT
Urządzenie blokujące zawieszenie (widelec i/lub amortyzator tylny) po przełączeniu dźwigni zamontowanej na kierownicy.
FORK TRAVEL HARDTAIL 100
FORK TRAVEL HARDTAIL 100
Oznaczenie maksymalnego skoku amortyzatora w rowerach z amortyzowanym widelcem.
2x10
2X10
2x10 MTB - napęd wyścigowy. Zredukowany zakres zmiany przełożeń przedniej przerzutki. Zwiększona efektywność doboru przełożen oraz oszczędność energii. Zmniejszone ryzyko "wciągnięcia" łańcucha między tarczę a ramę.
POST-MOUNT DISC
POST-MOUNT DISC
Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie post-mount. Pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów.

Zobacz również

hardtail