O.NINE PRO 1000-D
	
								KOLEKCJA 2012
				
				
							Specyfikacja
RAMA
RAMA
											O.Nine carbon pro-D
										KOLOR
											UD [white]
										WIDELEC
											FOX 32Float RL 100
										NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
											30s
										PRZERZUTKA |PRZÓD
											Shimano SLX direct/ XT-10
										MANETKA P/T
											Shimano SLX Rapidfire
										KORBA
											Shimano M552-10 42-32-24
										KASETA
											Shimano CS-HG62-10 11-36
										KOŁA
PIASTA P/T
											Shimano M435 cen
										OBRĘCZE
											Merida XCD Lite
										OPONA P/T
											Schwalbe Racing Ralph performance 2.1 fold
										KOMPONENTY
HAMULEC P/T
											Shimano M505 180/ 160
										KIEROWNICA
											MERIDA pro OS 660 Flat
										MOSTEK
											MERIDA pro OS 6
										SIODŁO
											MERIDA Lite
										SZTYCA
											MERIDA pro 2 SB15 27.2
										PEDAŁY
											Shimano M520
										Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży. 
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
					Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Technologia
			STRUCTURE ELEMENTS
								
								Rama karbonowa jest wykonana z kompaktowych elementów. Są one ze sobą sklejane – w zależności od rodzaju obciążenia – za pomocą wewnętrznych złączek albo metodą tube-to-tube (rura do rury). Dzięki temu rama jest możliwie jak najlżejsza i maksymalnie wytrzymała.
							
			DOUBLE CHAMBER TECHNOLOGY
								
								Wewnętrzne żebrowanie dzieli mocno obciążone rury z włókien węglowych na dwie osobne komory; poprawia to wytrzymałość na zginanie i uderzenia.
							
			NANO MATRIX CARBON
								
								Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej wiązanie, co daje nawet o 40% wyższą odporność na uderzenia.
							
			FLEX-STAY
								
								Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. To rozwiązanie zapewnia także optymalne przeniesienie siły pedałowania.
							
			EGG-SHAPE HEADTUBE
								
								Owalna główka z na wpół zintegrowanymi łożyskami i większymi wymiarami pośrodku rury. Wpływa to na większą  sztywność główki.
							
			LOCK OUT
								
								Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
							
			FORK TRAVEL HARDTAIL 100
								
								Oznaczenie maksymalnego skoku amortyzatora w rowerach z amortyzowanym widelcem.
							
			POST-MOUNT DISC
								
								Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca do ramy w systemie post-mount. Pozwala dopasować położenie zacisku do różnej wielkości tarczy przy pomocy adapterów.
							



