CROSSWAY 300-D
	
								KOLEKCJA 2012
				
				
							Specyfikacja
RAMA
RAMA
											Crossway TFS-D
										KOLOR
											White
										WIDELEC
											SR NEX4610-D-HLO 63 lockout
										NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
											27s
										PRZERZUTKA |PRZÓD
											Shimano M390-9/ SLX-9
										MANETKA P/T
											Shimano Alivio Rapidfire
										KORBA
											SR XCR-V3-T428-WH 48-38-28 CG
										KASETA
											Shimano CS-HG20-9 11-34
										KOŁA
PIASTA P/T
											Disc-F Alloy/ Shimano M475 disc
										OBRĘCZE
											Cross comp D
										OPONA P/T
											Merida Speed 40 ref
										KOMPONENTY
HAMULEC P/T
											Tektro Draco 160
										KIEROWNICA
											Merida Comp Alloy R30 620
										MOSTEK
											Adjustable pro A-Head
										SIODŁO
											Cross Sport
										SZTYCA
											Suspension One D 27.2
										PEDAŁY
											XC Alloy
										Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży. 
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
					Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
 
			Technologia
 
			RACELITE 6061 ALUMINIUM
								
								Dolna rura modelu MATTS w typowym dla Meridy kształcie.
							 
			TFS TECHNO FORMING SYSTEM
								
								Produkcja giętych rur ze stopu RaceLite 6061 metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco.
							 
			CONE-SHAPE HEADTUBE
								
								Główka w kształcie stożka rozszerzającego się u dołu. Półzintegrowane łożysko na dole i zewnętrzna miska steru na górze. Rozwiązanie to pomaga utrzymać niską wagę przy zachowaniu wysokiej sztywności.
							 
			K-MOUNT DROP OUT
								
								Haki kół pozwalające zamocować hamulec tarczowy oraz podpórkę przykręcaną na dwie śruby. Zintegrowania konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
							 
			LOCK OUT
								
								Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.
							
























