CROSSWAY 100-D
KOLEKCJA 2012
Specyfikacja
RAMA
RAMA
Crossway TFS-D
KOLOR
Anthracite
WIDELEC
RST Neon ML 63
NAPĘD
PRZEŁOŻENIA
24s
PRZERZUTKA |PRZÓD
Shimano M191/ Alivio 8
MANETKA P/T
Shimano SL-M360 rapidfire
KORBA
SR XCC-V2-T208-WH 48-38-28 CG
KASETA
Shimano CS-HG30-8 11-32
KOŁA
PIASTA P/T
Disc-F Alloy/ Disc-R Alloy
OBRĘCZE
Cross comp D
OPONA P/T
Merida Speed 40 ref
KOMPONENTY
HAMULEC P/T
Tektro Draco 160
KIEROWNICA
Merida Comp Alloy R30 620
MOSTEK
Adjustable pro A-Head
SIODŁO
Cross Sport
SZTYCA
Suspension One D 27.2
PEDAŁY
XC Alloy
Specyfikacja i cena rowerów prezentowanych na stronie może się różnić od dostępnych w sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Towar prezentowany na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
Merida Polska wymaga aby rower dostarczony do klienta przez sprzedawcę był w pełni gotowy do jazdy. W związku z tym możliwy jest tylko odbiór osobisty w naszej sieci sprzedaży.
Geometria
Technologia
RACELITE 6061 ALUMINIUM
Dolna rura modelu MATTS w typowym dla Meridy kształcie.
TFS TECHNO FORMING SYSTEM
Produkcja giętych rur ze stopu RaceLite 6061 metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco.
CONE-SHAPE HEADTUBE
Główka w kształcie stożka rozszerzającego się u dołu. Półzintegrowane łożysko na dole i zewnętrzna miska steru na górze. Rozwiązanie to pomaga utrzymać niską wagę przy zachowaniu wysokiej sztywności.
K-MOUNT DROP OUT
Haki kół pozwalające zamocować hamulec tarczowy oraz podpórkę przykręcaną na dwie śruby. Zintegrowania konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.
LOCK OUT
Blokada amortyzatora przedniego lub tylnego za pomocą dźwigni na jego obudowie. Pozwala na optymalny transfer energii w zależności od rodzaju nawierzchni i ukształtowania terenu.